Data Harry Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har vært på compaq/hp sine sider men klarer ikke og finne ut hvor mye og hvilken ram jeg skal ha. (Hvor mye maskina kan ta) Har 2 ram slot Noen som kan hjelpe meg? Compaq Presario 722ea Mvh Data-harry Endret 16. desember 2003 av Data Harry Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ikke det..Ett annet problem Dette står det i Product Specifications Graphics 4X AGP with VIA ProSavage KN133 Graphics 16 MB Video Memory (user upgradeable to 32 MB) Hvordan gjør jeg dette?? Mvh Data-Harry Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spørsmål 1: Se f.eks. her Spørsmål 2: Skjermkortet har sikkert delt minne, hvor mye minne skjermkortet skal bruke kan ofte justeres i bios. Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Takk for svar. Fant ut etter hvert at maskina mi tar 384Mb ram, til 32 skiftes i bios Ikke akrat noe spill maskin Mvh Data-Harry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå