Gjest ___________ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Heisann Jeg har søkt litt rundt på nettet nå men det man skulle tro var enkelt å finne ser ikke ut til å være særlig tilgjenglig. Er det noen som vet hvor man kan finne erfaringer og anbefalinger for norsk ISP? (Trondheim) Synes det er merkelig ingen har laget en test/oversikt over hvem som har beste bruker opplevelse og levering av tjenester og hardware. Er de alle likeverde? Så man like greit kan bare gå for Telenor?Jeg ser Telenor har raskeste svartid på å tette sikkerhets hull som er rapportert fra NorCERT Endret 29. august 2018 av ___________ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 https://bredbånd.no/ https://www.nyttbredband.no/kommune/bredband-trondheim Kommer vel hva som er tilgjengelig på din adresse, hva du trenger og hva du vil betale? Lenke til kommentar
Gjest ___________ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 På min adresse får jeg bare 20/2 som maks hastighet. Av tilbydere kan jeg velge mellom Telenor, NextGenTel og HomeNet Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hør også med altibox\canaldigital telenor hva de kan levere. På fiber er det litt vanskeligere, fordi enten har man fiber ellers må de legges inn. Da blir de fort litt dyrere. Lenke til kommentar
Gjest ___________ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hvordan kan jeg gå fram for å få lagt til fiber når det ikke er tilgjenglig? Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Telenor har (tiltross for prisen) levert stabilt og godt nett til meg i 5 år nå. Alltid på nett garantien er fin, og kundeservicen er fungerende. Har hatt totalt 3 dager sammenlagt nedetid, som var ved lynnedslag. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Du må jo høre med levrandørene om pris for fiber. Ofte om det er over 6000 kr i etablering får du nei, ellers er det ofte slik er det ikke fiberen i gata må du få flere å koble seg på før fiber er lønnsomt å bygges ut. Da blir de vanskeligere og dyrere. Ferreste vil tegne bedrift avtale og betale 100 000 kr i etablering. Lenke til kommentar
Gjest ___________ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Jeg har gått for Telenor 20/2 VDSL, de kunne ikke tilby meg noe bedre.Kan du anbefale et modem med innebygget støtte for VPN? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Finnes jo ASUS DSL-AC88U Nordic ADSL ModemRouter 802.11 a/ b/ g/ n/ ac 2167 + 1000 Mbps og DSL-AC68U spørs om det er verdt prisen G.fast burde være standard og usikkert på om teknologien vil vare særlig lenge nå. Docsis har vel litt lengere levetid. Lenke til kommentar
Gjest ___________ Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå