AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Hei Jeg er ikke spesielt attraktiv og den eneneste som faktisk kaller meg kjekk er mamma. Jeg er veldig tynn og lav. Når det gjelder brødrene mine er de veltrente, høye og alltid vært de beste ved damefronten. Jeg får de beste karakterene og bra personlighet, men når det gjelder kvinner er jeg et null. Jeg blir alltid avvist. Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Jeg er alltid renslig, kler meg ordentlig og er barbert. Ikke si at «den rette vil snart komme» bullshit! Jeg vil ha bedre svar. Anonymous poster hash: d1c2d...588 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corp Por Skrevet 29. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2018 Bedre svar? Vanligvis må man utvikle personlighet om man mangler det fysiske. Jeg har hatt venner som jeg anser som "stygge" som ikke har trøbbel med damer. De utvikler personlighet og er kjekke å være rundt. Har du? Siden du selv sier du har bra personlighet, får de beste karakterer og kaller andre for dumme som brød; sikker på at du har et realistisk syn på deg selv? Har du narsisistiske trekk og ansees som arrogant eller skrytete? Jeg har en kompis fra vi var små som alltid har vært svært skoleflink ned topp karakterer men det har gått til hodet på han og han er en arrogant type som anser alle andre som mindre intelligente enn ham. Han fikk seg aldri dame før han var gost voksen. Karakterene hans førte i det minste til en god jobb ned god betaling og i en viss alder så blir damer mer opptatt av hvor mye penger du har enn hvor store muskler du har så han fikk seg til slutt ei flott dame. Før eller seinere så blir omstendighetene også bedre for deg. 12 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Jeg blir alltid avvist. Kan ha noe med hva slags type jenter du går etter. 7 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Kan ha noe med hva slags type jenter du går etter. Ah, det er et viktig poeng. Jeg ser så ofte menn som kjører 100% etter utseendet. Ikke en smart taktikk med mindre du har plenty cash, plenty biceps, eller plenty rulleblad. 6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Ikke fall i nice guy fella. Slutt å fortelle deg selv at du alltid vil bli avvist og at du er ett null når det gjelder kvinner, du skaper det du frykter. Du kan fikse på utseendet hvis du føler det er rom for det, er helt kurant å være kar og opptatt av hvordan du tar deg ut. Husk at jo bedre du ser ut jo bedre vil du også føle deg ovenfor andre. Slutt å være så opptatt av hva alle andre gjør generelt. Kjør din egen greie. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2018 Hei Jeg er ikke spesielt attraktiv og den eneneste som faktisk kaller meg kjekk er mamma. Jeg er veldig tynn og lav. Når det gjelder brødrene mine er de veltrente, høye og alltid vært de beste ved damefronten. Jeg får de beste karakterene og bra personlighet, men når det gjelder kvinner er jeg et null. Jeg blir alltid avvist. Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Jeg er alltid renslig, kler meg ordentlig og er barbert. Ikke si at «den rette vil snart komme» bullshit! Jeg vil ha bedre svar. Anonymous poster hash: d1c2d...588 Vel, etter bare 6 setninger fra deg slår du meg allerede som en sytete, bortskjemt valp med en overdreven følelse av berettigelse. Hvis dette her er vibbene du sender ut i verden er det ikke rart at du er singel. Så, "bra personlighet og egenskaper" – jeg er på ingen måte overbevist. 1. Ikke ett eneste menneske på denne kloden skylder deg en dritt. Du kan dø ensom og uelsket for alt verden bryr seg, og ansvaret for å gjøre noe for å hindre det hviler fullt og helt på dine skuldre. Absorbér dette. Forstå det, og akseptér det. 2. Endre deg. Sånn du er nå fungerer helt åpenbart ikke for deg. Så endre deg. Du sier du er tynn. Legg på deg da. Begynn å trene, bygg litt muskler. Og ikke kom med unnskyldninger om "jeg har så høy forbrenning" eller sånt bullshit. Spis mer mat. Alternativt, endre din oppfatning av det å være tynn. Du synes tydeligvis ikke det er noe ålreit – lær deg å akseptere det å være tynn, forandre på måten du ser det å være tynn på. Du blir alltid avvist. Hvorfor? Er du for aggressiv, klengete og pågående? Så back off da. Chill, lær deg å gå litt mer laid-back fram. Er du for pinglete, går rundt grøten og håper egentlig på at alle rundt deg skal "skjønne deg" sånn at ting bare ordner seg for deg? Dropp det, det kommer ikke til å skje. Du må lære deg å stå i deg selv og signalisere klart og tydelig hva du vil og ikke vil. Du slår meg som veldig usikker og misfornøyd med deg selv. Fiks det aller først og fremst. Søk gjerne profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: e07d7...579 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Cory McCarthy, en veganer og kroppsbygger, har en video om det du lurer på. Han viser til forskning som er gjort på attraksjon i en youtube video jeg har sett. Husker ikke hva hele videoen dreide seg om, men hører på den nå mens jeg skriver til deg. Hår og hygiene er viktige greier, sier han, så der har du sikkert noe bra going on. Grunnen til at jeg ville linke videoen, var fordi han snakker om hva slags muskler en bør trene for å være mest mulig attraktiv. McCarthy sier følgende: (...) women preferred a body like Brad Pitt's over a classic body builder like Frank Zane in contest condition. So basically, a Hollywood action lead look: Muscular but not freaky, more on the athletic side; lean and defined, but not overly ripped. I en av forskningsartiklene han viser til, står setningen "It is suggested that a V-shaped upper body is a key predictor of male attractiveness" (studien var fra 2012, men fikk ikke med meg navnet på forskeren). McCarthy oppgir kildene sine på nettsiden sin. Jeg sier ikke at McCarthy har rett... Men uansett snakker han på et statistisk og generelt grunnlag. Du kan jo alltids ta en kikk på kildene og vurdere selv om de er sannferdige.Kort oppsummert kan du fokusere på å trene lats og skuldre når du likevel er og trener. Dra nytte av at du er slank; med riktig trening vil musklene vil begynne å vises ganske snart. Å ha en fin fysisk fremtreden er alfa og omega, men det gjelder jo selvsagt mer enn bare hårvoks og fine klær.PS: Orka ikke å se hele videoen likevel. Transkriberte det jeg syns var viktig å nevne. Anbefaler nødvendigvis ikke kanalen, men kildene og påstandene som kommer frem i nevnte video er verdt å vurdere. Endret 29. august 2018 av Slettet+921324 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Jeg er ikke spesielt attraktiv [...] Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Dropp online dating for det funker utelukkende for de 10% mest attraktive gutter for utseendet er det eneste som teller der. Med online dating får du aldri muligheten for å vise frem personlige egenskaper, så jeg mener eneste vei frem er en bar og en passende mengde alkohol (ikke minst for kandidatene). 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Online dating er faktisk flott for de som ønsker å bli kjent først, vi må skille mellom det å bli kjent online og det å hooke opp med en random på tinder hvor man nesten utelukkende går etter utseende og utseende er avgjørende for om du swiper høye eller venstre. Finn arenaene hvor utseende ikke er fokuset. 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Enig med buffy her. Online dating er desidert den beste måten å finne partner på. Man må bare, som med alt annet på nettet, lære seg å sortere informasjonen. Hvis man ønsker å finne en god partner så spør man ikke ut en tom profil på basis av et puppebilde. Man tråler etter de som tar seg bryet med å lage en god profil og kaster ikke bort tid på popups. (Jeg snakker selvsagt om ordentlige datingsider - ikke knulleapper hvor man basicly bare kaster dart i blinde - eller med kuken as it were). Endret 29. august 2018 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Jeg får de beste karakterene og bra personlighet, Anonymous poster hash: d1c2d...588 Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Jeg er alltid renslig, kler meg ordentlig og er barbert. Ikke si at «den rette vil snart komme» bullshit! Jeg vil ha bedre svar. Anonymous poster hash: d1c2d...588 ... Anonymous poster hash: 9ec8a...101 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Cory McCarthy, en veganer og kroppsbygger, har en video om det du lurer på. Han viser til forskning som er gjort på attraksjon i en youtube video jeg har sett. Husker ikke hva hele videoen dreide seg om, men hører på den nå mens jeg skriver til deg. Hår og hygiene er viktige greier, sier han, så der har du sikkert noe bra going on. Grunnen til at jeg ville linke videoen, var fordi han snakker om hva slags muskler en bør trene for å være mest mulig attraktiv. McCarthy sier følgende: (...) women preferred a body like Brad Pitt's over a classic body builder like Frank Zane in contest condition. So basically, a Hollywood action lead look: Muscular but not freaky, more on the athletic side; lean and defined, but not overly ripped. I en av forskningsartiklene han viser til, står setningen "It is suggested that a V-shaped upper body is a key predictor of male attractiveness" (studien var fra 2012, men fikk ikke med meg navnet på forskeren). McCarthy oppgir kildene sine på nettsiden sin. Jeg sier ikke at McCarthy har rett... Men uansett snakker han på et statistisk og generelt grunnlag. Du kan jo alltids ta en kikk på kildene og vurdere selv om de er sannferdige. Kort oppsummert kan du fokusere på å trene lats og skuldre når du likevel er og trener. Dra nytte av at du er slank; med riktig trening vil musklene vil begynne å vises ganske snart. Å ha en fin fysisk fremtreden er alfa og omega, men det gjelder jo selvsagt mer enn bare hårvoks og fine klær. PS: Orka ikke å se hele videoen likevel. Transkriberte det jeg syns var viktig å nevne. Anbefaler nødvendigvis ikke kanalen, men kildene og påstandene som kommer frem i nevnte video er verdt å vurdere. Det der høres rimelig tafatt ut. Man trener for sin egen del. Man trener ikke spesifikke muskler for å lande noen overfladiske damer, basert på noe vag forskning. Da tror jeg allerede man har tapt løpet. Har en totalt utrent kompis som bare får alle damer. Endret 31. august 2018 av Edgelord 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Det finnes nok ingen fasit på hvordan man blir attraktiv hos det andre kjønn, jenter er like forskjellige som gutter og individer har forskjellige preferanser. Du er kanskje litt nerd og mange jenter synes jo det er super-sexy, men selvsikkerhet er nøkkelen her. Møtte en liten skjeløyd fyr her for en tid tilbake, han var ikke en du ville kategorisere som kjekk, men han tok alt igjen i attitude (han var veldig aggressiv og tøff i trynet mot andre menn) og damene elsket han for det og de svermet rundt han som fluer. Så kanskje prøv å være litt mer slik? Jeg personlig synes at han personen jeg nevnte tok det litt langt men kan forstå hvorfor han var slik. Har du lite å tilby så skap noe og tilby. Endret 31. august 2018 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Anonymous poster hash: d1c2d...588 Fordi de er hyggelige og omtenksomme? Noe du tydeligvis ikke er. Hvorfor skal noen velge deg bare fordi du har gode karakterer? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Her klager du over andre i stedet for å jobbe med deg selv. De velger disse gutta fordi de har personlighet og selvtillit. For å få jentene så må du også få deg en personlighet og selvtillit. Ikke klag over verdens urettferdighet. Ta grep selv. Dessuten vil jeg tro at du sikter for høyt. Jentene du snakker med forakt om her om er sikkert mange hakk over deg i attraktivitet. Juster ned kravene dine litt og se på litt mindre attraktive jenter. Du har ikke krav på en supermodellkjæreste bare fordi du er en selverklært Nice Guy. Å være grei og snill er noe som er forventet i utgangspuntket. Det gir deg ikke ekstrapoeng eller rett på mus. Og spesielt ikke mus som er langt over din liga. Jobb med deg selv og juster forventningene sine, så går det nok så meget bedre. Eller reis til Sørøst-Asia eller Øst-Europa og få deg en smellvakker dame fra fattige kår. (Men vær forsiktig - hvis du velger denne løsningen uten samtidig å jobbe med deg selv så er det ikke usannsynlig at de forlater deg for en mer attraktiv mann når de har fått opphold her.) Endret 2. september 2018 av hekomo 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Tilbøyelig til å være enig i at en skal trene for sin egen del, men så virket det nå som trådstarter var mer interessert i være attraktiv for damer. Folk har forskjellige motivasjoner for trening, og slik er nå engang verden. Anekdoten om den utrente som likevel lander damer er kanskje hyggelig lesning for noen, men den yter lite godt om den rettferdiggjør latskap og dårlig helse. Trådstarter og folk ellers har veldig godt av trening, og et atletisk kroppsideal er å foretrekke framfor å være tilfreds som lubben sofasliter. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Hei Jeg er ikke spesielt attraktiv og den eneneste som faktisk kaller meg kjekk er mamma. Jeg er veldig tynn og lav. Når det gjelder brødrene mine er de veltrente, høye og alltid vært de beste ved damefronten. Jeg får de beste karakterene og bra personlighet, men når det gjelder kvinner er jeg et null. Jeg blir alltid avvist. Hvorfor er det alltid slik at jentene skal velge sportsgutta og som er like dumme som et brød? Jeg er alltid renslig, kler meg ordentlig og er barbert. Ikke si at «den rette vil snart komme» bullshit! Jeg vil ha bedre svar. Anonymous poster hash: d1c2d...588 Slik er det desverre :/ Husk det er like mye kropsfokus blant kvinner som menn.. Men ikke gi opp Endret 2. september 2018 av MysticoN Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Fordi de damene som velger brødhuene ikke er verdt å samle på likevel. Hvis de faktisk vil ha grunne verdier, så er det deres valg. Kanskje litt kynisk, men det er mange som blir kyniske når det kommer til forholdsliv. Mange ender opp som skilt og lurer så på hvorfor det gikk galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå