Emsal Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Mb: MSI Gaming 7 Z97, cpu: 4790k PCen slår seg på MSI led lyser ikke og det er ikke noe som vises på POST1 og POST2. Har fjernet skjermkortet (bruker det som er innebygget), RAM, alle harddisker. Jeg har tatt ut batteriet og trykket på reset CMOS på baksiden av hovedkortet. Kommer fortsatt ikke noe bilde. Jeg tror hovedkortet er defekt. Etter en gaming helg kom jeg hjem. Prøvde å starte PCen en uke eller noe senere og kom inn på Windows. Måtte restarte PCen men den ville ikke slå seg av. Så jeg daua den på knappen. Når jeg prøvde å slå den på igjen kom det ikke noe bilde. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Høres ut som at hovedkortet er synderen, slik du beskriver feilsymptomet. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Det var det jeg trodde. Hadde vel ikke oppført seg slik hvis det var CPUen. Nå var det å finne et greit hk på finn ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå