kverna Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Kanskje ein idè å lese kva du kjøper før du kjøper det? hadde en kamerat som hadde dem og de blåste ganske bra! men fant ut her om dagen at strømforsyninga mi har ryki :/ gammal 250W som det begynte lukte svidd av Ny blir vel en Forton/S"ett-eller-annet" 350W... (sry hvis jeg var frekk " Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) ser jeg rett, er de viftebladene helt flate? (altså beine, jeg ser de står litt i skrå) hæ ??? uansett! de blåser dritt! bedre å sette ett par mus på trimhjul inni der å la dem kjøle ned pcen.. (kjøpte 5 og prøver fortvilt å få solgt 3 av dem ) altså du kjøpte 5 mus i et trimhjul og lot dem kjøle ned pc'n? og nå vil du selge 3 av dem..hvorfor?! hehe Endret 19. desember 2003 av cool_boy Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 hahahah! morro mannen nei prøver å få solgt viftene da (ps: nei tuller du ?) Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg har en av sunbeam sine led vifter og den blåser helt opptomalt i forhold til hva jeg har fått oppgitt. Men, jeg har også 4 kabinettvifter til, og en av disse viftene er koblet til en kontakt på hovedkortet i steden for i en drev kontakt og denne viften er MYE svakere en de andre 4 viftene mine. (Som er helt like) Edit: "d", "i" og "shift" knappene mine er slitne, og dette resulterer i store mengder skrivefeil. Endret 26. desember 2003 av Cloud Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Husk på at noen HK ikke gir "full pinne", men gjerne gir 7 eller 5 volt, for at ferdigproduserte pc'er ikke skal bråke så mye og man slipper å bruke viftestyring. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Husk på at noen HK ikke gir "full pinne", men gjerne gir 7 eller 5 volt, for at ferdigproduserte pc'er ikke skal bråke så mye og man slipper å bruke viftestyring takk da har jeg nok funnet feilen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv å sette de på vanlig drevkontakt. Da har du nok full pinn. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Må man ha viftekontroller for og skru opp turtallet? Jeg fikk en Spire kabinettvifte til jul. Denne har jeg koblet til noe som heter "fan1" har MotherBoard Monitor 5.. men får ikke til og stille turtallet der.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kjøp en rheobus til 300 kr, du... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 rheobus? kanskje forklare litt bedre? er det en viftekontroller? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 rheobus? kanskje forklare litt bedre? er det en viftekontroller? Jepp, bare at en rheobus tåler mye mer strøm/spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå