Gå til innhold

VIFTESUG!

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser jeg rett, er de viftebladene helt flate? (altså beine, jeg ser de står litt i skrå)
hæ ???

uansett! de blåser dritt! bedre å sette ett par mus på trimhjul inni der å la dem kjøle ned pcen.. :(

(kjøpte 5 og prøver fortvilt å få solgt 3 av dem :()

Lenke til kommentar
ehh. hva me å skrue opp turtallsregulering

tror du jeg er dum ? skriver jo at jeg har mine på fullt! hvis det ikke hadde vært reguleringsmuligheter hadde jeg vel ikke skrivd at de gikk på fullt!

Tenk over hva dere skriver!

Btw har jeg 5 stk og alle "suger/stinker/dårlige?" like mye!

Lenke til kommentar
ehh. hva me å skrue opp turtallsregulering

tror du jeg er dum ? skriver jo at jeg har mine på fullt! hvis det ikke hadde vært reguleringsmuligheter hadde jeg vel ikke skrivd at de gikk på fullt!

Tenk over hva dere skriver!

Btw har jeg 5 stk og alle "suger/stinker/dårlige?" like mye!

Syns du har en litt arrogant tone her. Det er mye mer oppmuntrende å hjelpe folk dersom de oppfører seg :mad:

Lenke til kommentar

Synest du er litt tøff i munnen her og denne posten blir nok stengt snart pga topic.

Thermaltake på min skal ha 35m3/time

Sunbeam på max skal ha 58m3/time

Tviler på at den thermaltake blåser så forferdelig masse på minimum. Er du sikker på at begge vifteregulatorene styrer likt? Slik at begge viftene får lik spenning og ikkje slik at den eine står på 3 volt og den andre på 5.

Når du har Thermaltake sin på fullt blåser den over dobbelt så masse som Sunbeam sine.

Kanskje ein idè å lese kva du kjøper før du kjøper det?

Min sunbeam vifte blåser forresten bra, men såklart Thermaltake sin blåser sterkare, det skal være sånn.

Edit: De kjører vel ikkje på 3V. Så la oss si 5V og 7V

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...