kverna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er det bare meg eller suger Sunbeams led vifter no sinnsykt ? Herregud! de blåser jo nesten ikke! bror har ett par Thermaltake vifter og de blåser mye mer enn mine :'( (mine på max og hans på min) vet at det er prisforskjell men !"&%¤%"=(¤=!§!!!! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hmm, virker litt vel rart. ser jeg rett, er de viftebladene helt flate? (altså beine, jeg ser de står litt i skrå) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sikker på at du holder handa på riktig side av vifta?? Står jo oppgitt 58m^3/time så den skal no vere bedre enn ingenting... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ser jeg rett, er de viftebladene helt flate? (altså beine, jeg ser de står litt i skrå) hæ ??? uansett! de blåser dritt! bedre å sette ett par mus på trimhjul inni der å la dem kjøle ned pcen.. (kjøpte 5 og prøver fortvilt å få solgt 3 av dem ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sunbeam viftene mine blåser som bare f*** de... Godt og kaldt i kabbisen. :-) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 hmmm.... kanskje det er noe galt med mine.. har du kobla dem til hovedkortet ? er det egentlig forskjell ? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ehh. hva me å skrue opp turtallsregulering? /*-H2H Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hmmm.... kanskje det er noe galt med mine.. har du kobla dem til hovedkortet ?er det egentlig forskjell ? Har koblet minne til viftekontroller. På full styrke blir det godt og kalt. Kjører mine på det laveste nå, men det er allikevel rund 22 grader i boksen. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Er det bare meg eller suger Sunbeams led vifter no sinnsykt ? At en vifte suger betyr vel bare at den virker sånn som den skal Eventuellt kan du jo bare snu den, så blåser den istedet for å suge! Endret 17. desember 2003 av -kristoffer- Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Eller skru opp turtallet? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hehe... hadde det samme problemet med titan vifta mi, men så oppdaga jeg at det var en temperatur sensor på den, klipte av den og kobla sammen lederne. da ble det futt da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 ehh. hva me å skrue opp turtallsregulering tror du jeg er dum ? skriver jo at jeg har mine på fullt! hvis det ikke hadde vært reguleringsmuligheter hadde jeg vel ikke skrivd at de gikk på fullt! Tenk over hva dere skriver! Btw har jeg 5 stk og alle "suger/stinker/dårlige?" like mye! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ehh. hva me å skrue opp turtallsregulering tror du jeg er dum ? skriver jo at jeg har mine på fullt! hvis det ikke hadde vært reguleringsmuligheter hadde jeg vel ikke skrivd at de gikk på fullt! Tenk over hva dere skriver! Btw har jeg 5 stk og alle "suger/stinker/dårlige?" like mye! Syns du har en litt arrogant tone her. Det er mye mer oppmuntrende å hjelpe folk dersom de oppfører seg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 men når de ikke oppfører seg og fører en "nå-var-du-dum-jeg-veit-mer-enn-deg" tone blir jeg oppgitt! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kan til en viss grad forstå det, men det hjelper jo ikke særlig mye å være like ille selv da. Kan ikke si at det gir et særlig positivt inntrykk av noen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Synest du er litt tøff i munnen her og denne posten blir nok stengt snart pga topic. Thermaltake på min skal ha 35m3/time Sunbeam på max skal ha 58m3/time Tviler på at den thermaltake blåser så forferdelig masse på minimum. Er du sikker på at begge vifteregulatorene styrer likt? Slik at begge viftene får lik spenning og ikkje slik at den eine står på 3 volt og den andre på 5. Når du har Thermaltake sin på fullt blåser den over dobbelt så masse som Sunbeam sine. Kanskje ein idè å lese kva du kjøper før du kjøper det? Min sunbeam vifte blåser forresten bra, men såklart Thermaltake sin blåser sterkare, det skal være sånn. Edit: De kjører vel ikkje på 3V. Så la oss si 5V og 7V Endret 18. desember 2003 av zeph Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sunbeam viftene er egentlig ganske dårlige! De er veldig fete men de gir ikke så stor effekt på temperaturer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 De er vel laget stort sett for utseende Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har sånne sunbeam vifter selv, synes de er bra jeg, er ikke av det beste slaget, men helt ok vifter, blåser ganske bra når jeg setter dem på fullt... Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva med din strømforsyning... Kanskje din strømfprsyning er for svak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå