genser Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Dette er kanskje ingen nyhet, men satt kaffen i halsen når jeg fikk SMS fra Telia nå. Når jeg brukte opp datakvoten min tidligere fikk jeg automatisk 2 nye GB for 69 kr. Nå derimot har pipa en annen tone. Nesten en tredobling av prisen! Det må man si. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Bytt operatør, det synes å være det eneste språket de forstår (muligens ikke så enkelt siden det er et bedriftsabonnement) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Da legger de seg på samme, etter min mening latterlig høye pris som Telenor, 99kr for 1GB https://www.telenor.no/bedrift/mobilabonnement/datapakker/ Endret 29. august 2018 av mandela Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Telia og Telenor gir meg nesten følelsen å være ett selskap istedet for å være konkurrenter. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hvorfor bruker du Telia? Liker du å overbetale? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hvorfor bruker du Telia? Liker du å overbetale? Du forstår muligens ikke hva bedrifts abonnement er? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det verste med Telia og Telenor bedrift, er at de er omtrent rimeligst av konkurrentene. Nå mener jeg totalpakken med bruk utenom det som er inkludert. Phonero f.eks er hårreisende håpløse å ha med og gjøre. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det verste med Telia og Telenor bedrift, er at de er omtrent rimeligst av konkurrentene. Nå mener jeg totalpakken med bruk utenom det som er inkludert. Phonero f.eks er hårreisende håpløse å ha med og gjøre. Hva er håpløst med Phonero? Men ja, bedrifts abo er gjerne litt annerledes enn privat abo. De har gjerne større avtaler hvor de får en grei deal. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Dette er kanskje ingen nyhet, men satt kaffen i halsen når jeg fikk SMS fra Telia nå. Når jeg brukte opp datakvoten min tidligere fikk jeg automatisk 2 nye GB for 69 kr. IMG_3580.jpg Nå derimot har pipa en annen tone. IMG_3579.jpg Nesten en tredobling av prisen! Det må man si. Kanskje litt avhengig av avtalen som selskapet har med Telia ? Jeg fikk også varsel i dag og der var prisen kr. 69.- for 2 GB. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Det har mye med avtaler å gjøre, ja Det er også fort billigere å bytte til et abonnement med mer data, noen bedrifter skrur deg automatisk opp og ned etter hvor mye data du bruker, og dobbel mengde data kan koste så lite som 20kr i mnd i visse tilfeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå