nma017 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Hei Jeg går på VG3, og jeg har fått en oppgave om å skrive en tale knyttet til temaet sannhet. Det er første gangen jeg skal både skrive og holde en tale, og siden det er siste året på videregående skole. Ønsker jeg en god karakter i faget, dermed trenger jeg en del ideer om hva jeg kan skrive om. Talen må være knyttet til temaet SANNHET, men jeg vil snakke om noe som kan fange andre elevenes oppmerksomhet, jeg vil snakke om noe andre elever kan forholde seg til, altså ungdommer på 17-18 alderen. KAN dere vær så snill hjelpe med med å finne noe å skrive om. Jeg har en del ideer, men jeg tenker at de temaene ikke er interessante nok. VÆR SÅ SNILL Endret 28. august 2018 av nma017 Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 "Fake News Media" er jo så meget i vinden om dagen. En tale kan være både av typen appell og kåseri, så en vinkling inn mot det tema burde kanskje være mulig? Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 "Influencers, sannheten bak hvor lettlurte ungdom er" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå