Gå til innhold

pris p900

eirikd

Anbefalte innlegg

jeg har slikt et verdibrev fra netcom forsikrings greier.kan velge telefon lik 9210 eller annen tlf men jeg vil jo tape penger uansett hvilken telefon jeg velger.og jeg har ikke lyst på p900.men deter jo den jeg tjener mest på å kjøpe da.. om jeg får solgt den videre.

uten abo hva er det dene telefonen ligger på nå?

eller hvilken telefon vil det lønne seg å kjøpe når jeg bare skal selge den videre? 9210i eller p900?

vil egentlig ha sx1 men da taper jeg enda mere penger

Endret av eirikd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva koster egentlig 9210i ny nå?

det er den prisen jeg får velge ut ifra

fant i ikke 9210 i prisguiden.

snakketmed en på lefdal at sx1 var sendt ut til folk somhadde forhåndsbestilt den..

da lå den på ca 6 lapper uten abo..

Nokia 9210i ligger fremdeles ganske høyt i pris...

Men det er veldig få som har den inne, pga av den er så gammel.

dessuten så har jeg hørt at nokia planlegger en ny versjon nå.. kommer i løpet av 1kvartal neste år.. eller så var det andre

Lenke til kommentar
p900 er dyr! har sett den for 7999,-

det er vel sjelden den dyreste prisen som forteller hvor dyr en mobil er :)

billigste jeg finner i prisguiden er 6400 kr.. det er i itbutikken da, de har jo ikke akkurat fått mye skryt her på forumet.. mamoz er nummer 2 med 6800 kr... ganske dyr tlf ja.. men ikke såå mye dyrere enn når p800 var ny, jeg kjøpte min for ca 6550 kr

Lenke til kommentar
;) ikke misforstå meg; men det er ikke den gigantsike forskjellen, men p900 er verdt ver eneste krone

tja, det blir vel bare et definisjonsspørsmål.

Jeg for min del synes touchscreen, med de muligheter det fører med seg(og betraktelig større skjerm), er rimelig gigantisk.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...