AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 Tenkte på det med alarmsentralen når jeg valgte ny reiseforsikring, heldigvis var det noen som ramset opp hvem som brukte falck assistanse så jeg har luket ut disse i allefall. Ser Frende er ivrige med å få stoppet "praten" om dem, og er plutselig åpne for kontakt. Hva hadde jeg fått da? en klapp på skulderen og "så synd" dette skulle "aldri ha skjedd" og bare fortsett å betale forsikring til oss i dyre dommer men hjelp får du faen meg ikke! Det de ikke skjønner er at de skulle ordnet opp når jeg ringte dem og sto midt oppi uhellet, der ga de faen, der mistet de tilliten, det er ikke hjelp i å prøve å ordne opp 2 måneder etter hendelsen med idiotisk trøst. Anonymous poster hash: 63857...709 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 Nå har jeg byttet forsikringsselskap og da først var Frende ivrige i å få tak i meg på telefon, merkelig at de plutselig var ivrige å hjelpe meg nå, men ikke når mitt barn satt og vrei seg i smerter. Å ja nå skjønner jeg, jeg betaler ikke PENGER til dem lenger og det er jo mer alvorlig enn et skadet barn på reise i Hellas. Så fikk jeg en sur mail fordi jeg ikke tok telefonen med at den forsikringen jeg flyttet over til var MYE dårligere enn den de hadde. Jammen så greit å vite da, Jeg banner på at det nye forsikringsselskapet jeg valgte kan landskoden til Hellas og klarer å slå nummeret dit. Anonymous poster hash: 63857...709 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg er fornøyd med både Gjensidige og Sparebank 1 sine reiseforsikringer. Lenke til kommentar
Heidi i Frende Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Hei igjen, som jeg skrev i mitt aller første svar, er opplevelsen du beskriver med alarmsentralen (Falck) noe vi veldig gjerne vil se nærmere på, uavhengig av om du fortsatte som kunde eller ikke. Vi vil ikke at noen skal sitte igjen med slike følelser etter å ha bedt om hjelp fra oss, og det beklager vi. Vi kan ikke finne igjen skadesaken ut fra en anonym post her, derfor ville jeg gjerne at du tok kontakt direkte, slik at vi kunne finne ut hva som faktisk hadde skjedd. Det er vanlig rutine at forsikringsselskap tar kontakt med kunder som sier opp forsikringen. Kunderådgiverne som har den jobben har ikke kjennskap til eller innsyn i skadesaker. Endret 12. september 2018 av Heidi i Frende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Ang. forsikringer. Hvor er det blitt av forsikringskalkulatoren på finansportalen? Finnes andre steder å sammenligne feks. bilforsikringer? Lenke til kommentar
Patek Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Den er under oppussing, savner den selv! Fra nettsiden: "Hei du! Vi jobber for tiden med å forbedre forsikringskalkulatoren. I mellomtiden vil denne tjenesten dessverre ikke være tilgjengelig. Hilsen Finansportalen-teamet" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Den er under oppussing, savner den selv! Fra nettsiden: "Hei du! Vi jobber for tiden med å forbedre forsikringskalkulatoren. I mellomtiden vil denne tjenesten dessverre ikke være tilgjengelig. Hilsen Finansportalen-teamet" Tungvint uten den... men får begynne å ringe rundt. Mitt nåværende selskap har økt bilforsikringen med tusen kroner året de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå