StigK Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei Jeg begynner å bli lei å fikse og trikse hver gang det kommer nye drivere fra ati, og lurte på om noen har velykket flashet 9800se aiw kortet sitt til pro. Jeg ser ocfaq.com har en fin oversikt av forskjellige bioser her, men de 9800pro aiw biosene de har er beregnet for 2.8 ns samsung minne. Jeg har 3.3 ns samsung minne på hercules kortet mitt ,og det er vel ikke helt bra å flashe da antar jeg. mvh stig Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har hørt det skal gå, men har også hørt om folk som har ødelagt kortene sine på denne måten Endret 16. desember 2003 av Slabbedasken Lenke til kommentar
StigK Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Det må jo gå så lenge man får riktig bios, problemet er vel at folk flasher feil bios. Finnes det 9800pro aiw kort med 3.3 ns minne egentlig? mvh Endret 16. desember 2003 av StigK Lenke til kommentar
StigK Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hvis noen andre lurer på det samme fant jeg noe mer på rage3d.com sitt forum. Jeg tror jeg kommer til å prøve det selv, så jeg kan poste hvordan det går. Jeg må bare få diskettstasjonen til å virke først. mvh Endret 16. desember 2003 av StigK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå