AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Hei, vet ikke om dette er relatert til helse eller seksualitet. I går kveld opplevde jeg og dama at hun var helt tørr nedentil. Hun bruker å bli veldig våt. I forgårs squirtet hun eller noe i den duren, også nytt for oss. (Hun har opplevd dette kun en gang tidligere i livet) Vi tulla med at det måtte blitt tomt eller noe sånt. Hun var kåt i går så hun ante ikke hvorfor da. Jeg har en teori om at hun var dehydrert. Hun hadde bare drukket kaffe den dagen. Er det sånn at kroppen sparer på væske? Dette er kun kuriositet, er ikke sånn at det er noe problem jeg freaker ut over. Kan like gjerne være jeg som ikke fikk henne våt den kvelden, men vi har jo alltid hatt et bra, kinky sexliv. Anonymous poster hash: 6ea3c...baa Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Hvis du ved én anledning opplevde å ikke bli erigert eller hun våt så er det for tidlig å stille noen diagnose. Alt vil være ren spekulasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg