Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Og da har vi delt ut litt advarsler her og rekner med at dere oppfører dere fremover Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ja mammma. Kan du lage litt mat til meg? Endret 19. desember 2003 av Habla Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Habla: Du er nødt til å være den mest irriterende personen jeg noen gang har sett. Det er greit at du synes reglene her er strenge, men du trenger ikke å si det HELE tiden. Hvis du har noen problemer med regelene, ta det opp med en moddis, ikke spre møkk på forumet. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,- Du får 1 advarsel for frekk holdning mot andre brukere. Frekk holdning? Dere tåler jammen lite må jeg si. Herregud... Trodde dere skulle være strenge her, men spam er visst greit. Men et lite uskyldig ord som fjott tåler dere ikke? Den grunnen du oppgir er jo helt på trynet... Det går faktisk an å sende en PM og be folk(meg) skjerpe seg hvis ikke så blir det anmerkning, men neeeeida. Makan... Synstes den advarselen var helt på sin plass... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Fredde: Det er liten vits å ta opp dette nå. Jeg har fått advarsel og det holder med det uten at folk skal fortsette å ta det opp. Bruk heller PM hvis du har noe å si. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,- Du får 1 advarsel for frekk holdning mot andre brukere. Frekk holdning? Dere tåler jammen lite må jeg si. Herregud... Trodde dere skulle være strenge her, men spam er visst greit. Men et lite uskyldig ord som fjott tåler dere ikke? Den grunnen du oppgir er jo helt på trynet... Det går faktisk an å sende en PM og be folk(meg) skjerpe seg hvis ikke så blir det anmerkning, men neeeeida. Makan... Synstes den advarselen var helt på sin plass... Fyren (chosebakken) tok jo seg ikke bær av det engang,fjott er ikke noe slemt som folk legger seg og griner av ass... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 omg da.. smartclub vet jeg ikke om service, kjøpte 3130 eller 3330 eller hva den nokia telefonene het, displayet ble blått av seg selv, de sa at jeg skulle levere den på en eller annen sjappe i byen Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Fredde: Det er liten vits å ta opp dette nå. Jeg har fått advarsel og det holder med det uten at folk skal fortsette å ta det opp. Bruk heller PM hvis du har noe å si. Roger that !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå