Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Og at jeg tar av når noen "tuller" med meg?...seff gjør jeg det, det er jo normalt!!! Det gjør du å!! Nope. Jeg ler av det. En ting jeg har lært er å ikke ta alt på internett seriøst, og hvertfall ikke på et forum. Jeg ser du ble en smule sint nå ja. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det er ikke alltid prinsippet som gjelder. Det er en gammel myte, akkurat som at kunden alltid har rett. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det har selvsagt med normal høflighet å gjøre. Å kalle en person, spesiellt en man ikke kjenner, en fjott, er nedlatende, og sier ganske mye om personen som gjør det... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det er ikke alltid prinsippet som gjelder. Det er en gammel myte, akkurat som at kunden alltid har rett. jeje Endret 17. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja jeg er den store stygge ulven fordi jeg brukte et veeeeeldig slemt ord. bassmania: jada vi kan godt glemme dette, men det var jo du som startet med klaginga. Jeg bare svarer på det som blir sagt jeg. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg bare svarer på det som blir sagt jeg. Da er vi 2 om dette! Greit, Case closed!! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 TILBAKE TIL TOPICEN Smart club selger t610 til 2600 uten ab Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 en ting slo meg pluttselig... hvorfor ikke ha en IRC kanal til amobil (vet ikke om det eksisterer ) da kan jo folk få lov å banne litt på hverandre; det er jo sunt og da kan folk få rask hjelp nei nei nei.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 sorry folkens! tenkte ikke på momsen. er dere ferdig å skjefte?? sorry greit. tenkte ikke påden. dere diskuterer det så sinnsykt og! GOD JUL Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ska it stå på det sjø (eller hva hu sier på The Julekalender) men som jeg sa så sleger www.smartclub.no telefonen billig :=) det var no 2600 og noe, billig til å være BUTIKK Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ja. de er billig. 2600 for t610. den ligger på 2900 og oppover... Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,- Du får 1 advarsel for frekk holdning mot andre brukere. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,- Du får 1 advarsel for frekk holdning mot andre brukere. Frekk holdning? Dere tåler jammen lite må jeg si. Herregud... Trodde dere skulle være strenge her, men spam er visst greit. Men et lite uskyldig ord som fjott tåler dere ikke? Den grunnen du oppgir er jo helt på trynet... Det går faktisk an å sende en PM og be folk(meg) skjerpe seg hvis ikke så blir det anmerkning, men neeeeida. Makan... Endret 17. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 sånn går det Eulogy... hehe. neida.. men.. www.smartclub.no er det en butikk til å stole på??? 2600 som du sa er jo ganske billig til å være t610.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Smartclub er en stor butikk, så de kan du nok stole på,, men vet ikke noe om servicen... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Dere er alle noen fjotter.....lol Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) *****Borte***** Endret 19. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Habla og tomat-ulf: Vi er ferdig med å diskutere dette!!! Hold dere til Topicen!!! Hvis dere vil diskutere dette vidre, så får dere sende PM!!! Ha ellers en fin dag!! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 synd at det skal være så mye krangling inne på dette forumet. Prøv å hjelp dem som lurer på noe istedenfor å "hakke" ned på dem.. det blir for dumt! en kamerat av meg har selv fått gjennomgått her på forumet ved å ha blitt kalt "dum" og "idiot".. sånne kommentarer synes jeg vi kan spare oss for, er tross alt ikke alle som kan like mye om mobiltelefoner som de fleste av dere. du får se t610 til 2 799,- på siba.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå