Gå til innhold

SE t610

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,-

Må du være så slem??

Hvorfor bruker du sååå fæle ord som fjott?

Hadde ikke vært kult hvis noen hadde kalt deg det!!!

Alle gjør feil engang, man må bare rette på dem, på en FIN måte!!1

Men ellers, Merry Christmas :xmas:

Lenke til kommentar
Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,-

Må du være så slem??

Hvorfor bruker du sååå fæle ord som fjott?

Hadde ikke vært kult hvis noen hadde kalt deg det!!!

Alle gjør feil engang, man må bare rette på dem, på en FIN måte!!1

Men ellers, Merry Christmas :xmas:

Hallo? ikke mitt problem at du tåler lite. Kall meg fjott så mye du orker og vil. Jeg er enig med Swag. Fjott er ikke ille i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Enig med bassmania jeg. Når du er så nedlatene er det ikke noe moro for de som spør, og du synker nok litt i gradene hos oss andre vil jeg tro.

Nedlatende? Fjott er faktisk ikke nedlatende. Hvis man tar seg nær av fjott så tåler man rimelig lite og da har man ingenting på et forum å gjøre. Jeg er moderator på en spillside og siste ukene har en tulling registrert seg med masse tulle nick og skrevet masse piss om meg og familie medlemmer. De har brukt sterkere ord og enda verre ord enn fjott. Men tar jeg meg nær? Nei. Jeg har da lov å si hva jeg mener. Og vil jeg kalle noen fjott så gjør jeg det. Kan godt kalle deg det også. Jeg har ikke fått noen klager ennå bortsett fra dere to. Litt rart også at du plutselig har tatt deg jobben av å snakke for alle sammen her på forumet... Fjott ja.

Lenke til kommentar

Greit, men hør her, jeg banner i hytt og pyne når jeg er venner eller hjemme eller ...., men på et forum mener jeg at man skal respektere hverandre, vise godhet mot andre. Selvom hvor dumt spørsmålet kan være!

Bare prøv å hør forskjellen.

1. Det er UTEN moms din fjott. Riktige prisen er 2930,- eller

2. 2 363,- er prisen uten.mva. Riktige prisen er 2930,-

Ok, hva høres best ut?

At folk tåler mer enn andre har ikke noe å si her, jeg tåler masse dritt, men til han som poseter, kan dette være som B0hemen sa, nedlatene.

Lenke til kommentar

Du mener altså at man ikke skal respektere folk ute i det virkelige livet, men at man heller skal respektere folk på et forum? Herregud! Dette er et forum og da kan det noen ganger bli heftige diskusjoner og da kan enda sterkere ord enn fjott bli brukt. Men det skjønner jo ikke flere av dere. Men for all del. Syt gjerne videre.

Og til de to punktene dine, jeg syns begge høres like bra ut. Jeg kommer fortsatt til å bruke fjott her inne på forumet hvis jeg føler for det. Og det kommer nok til å skje igjen. Dere må nesten leve med det.

Og du tåler ikke masse dritt. Har sjøl sett at du tar litt av når noen tuller litt med deg ;)

Lenke til kommentar
Du mener altså at man ikke skal respektere folk ute i det virkelige livet, men at man heller skal respektere folk på et forum? Herregud! Dette er et forum og da kan det noen ganger bli heftige diskusjoner og da kan enda sterkere ord enn fjott bli brukt. Men det skjønner jo ikke flere av dere. Men for all del. Syt gjerne videre.

Og til de to punktene dine, jeg syns begge høres like bra ut. Jeg kommer fortsatt til å bruke fjott her inne på forumet hvis jeg føler for det. Og det kommer nok til å skje igjen. Dere må nesten leve med det.

Og du tåler ikke masse dritt. Har sjøl sett at du tar litt av når noen tuller litt med deg ;)

HAHAHAH, greit det, jeg mente lixom at hvis man er ute med venner og tuller med dem så er jo det greit.

Du greier ikke å skjønne du!!!!! forstår ikke at folk KAN ta det nedlatene det du sier!

Jaja, samma det, folk er forskjellig!

hvis du mener det du mener så er det jo du som bestemmer!!!!

Og at jeg tar av når noen "tuller" med meg?...seff gjør jeg det, det er jo normalt!!! Det gjør du å!! ;)

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Som Eulogy sier, så er man kanskje en smule overfølsom om man tar seg nær av "fjott". Jeg har blitt kalt fjott hundrevis av ganger, og ser på fjott som et morsomt uttrykk. Hvis man skal ta seg nær av alt mulig kan man like gjerne gi opp å åpne kjeften, for tilbakemeldinger får man uansett.

Og ja, chosebakken har en tendens til å komme med intetsigende og snåle innlegg.

Lenke til kommentar
Ærlig talt. Som Eulogy sier, så er man kanskje en smule overfølsom om man tar seg nær av "fjott". Jeg har blitt kalt fjott hundrevis av ganger, og ser på fjott som et morsomt uttrykk. Hvis man skal ta seg nær av alt mulig kan man like gjerne gi opp å åpne kjeften, for tilbakemeldinger får man uansett.

Og ja, chosebakken har en tendens til å komme med intetsigende og snåle innlegg.

Men det er prinsippet som gjelder!!!!!! Samma f om det er fjott eller tulling, eller mehe, eller amøbe....

Men la oss glemme dette da folkes!!! drit lang ****** i dette!!!!!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...