Bone Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Heisann, Prøver å Google dette her, men jeg vet ikke om det er umulig eller at jeg ikke skjønner.. Vi bruker Outlook på jobb, hvor jeg har en del kalender-elementer, så har jeg jo min private Google-kalender. Men, nå sitter jeg med to apper/widgets for å se dagen/planene mine. Ønsker å bare bruke en. Jeg ser at det er mye styr for å synkronisere disse kalenderne til EN kalender (f.eks. Google), men det er jeg ikke nødvendigvis interessert i. Det jeg ønsker er å VELGE "Outlook-kalenderen" i mine foretrukne apper/widgets. Når jeg skal velge kalender, finner jeg mine @gmail.com's, noe Samsung-kalender, osv.. Men, jeg klarer ikke å få valgt Outlook/365(?)-kalenderen min, da den ikke er der. Og jeg klarer heller ikke å få lagt til en slik konto. Er dette mulig, å ha disse kalenderne i en og samme app? Jeg klarer som sagt ikke å finne noen løsning selv via Google-søk, men jeg sliter litt med å forstå at noe slikt ikke skal være mulig.. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Prøv Nine, utmerket e-post-klient. Når kontoen er lagt inn, publiseres kalender til telefonen kalender-app, du kan både se og redigere. I tillegg publiseres organisasjonens kontaktliste til telefonens kontakt-app slik at den er søkbar. Har brukt den i et par år for jobb-e-post og er strålende fornøyd! Om du har krav om kode på telefon pga jobb-konto kan du unngå det, da Nine håndterer dette i appen. Den støtter seff fingeravtrykk for å gjøre det enkelt! Prøv den og kjøp den om du liker den: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ninefolders.hd3 Endret 31. august 2018 av MrMastodon Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg bruker Bluemail. Den er gratis og har både kalender, mail og tasks. Du kan legge inn så mange e-postadresser du vil, og velge om du vil se alle kalendere under ett (Unified) eller for hver e-postadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå