Gå til innhold

Norsk nettbutikk kan ha avslørt tre nye iPhone-modeller

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Litt merkelig å kalle den XS Plus? Extra Small Plus?

Apple bruker som kjent romertall for versjonering, f.eks OS X (versjon 10), og nå iPhone X. Så iPhone XI = versjon 11, og XS er "iPhone 10 S" som følger navngivingen av tidligere modeller. Det var da ikke så fryktelig vanskelig å forstå?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iphone X er den fineste phonen alle ser jo det. Kvaliteten, vekten og skjermen. Den har jo beste displayet også ifølge displaymate. Har s8 nå og den har oled ja.

Han gjøken over her som skriver at det er noe av det styggeste som er laget og at en liten bakgårdsfabrikk i Kina kunne designe er jo bare helt på trynet. Fortjener ikke kveldsmat for den kommentaren der..

Totalt uenig med deg, så derfor må du ta feil!

Lenke til kommentar

Apple bruker som kjent romertall for versjonering, f.eks OS X (versjon 10), og nå iPhone X. Så iPhone XI = versjon 11, og XS er "iPhone 10 S" som følger navngivingen av tidligere modeller. Det var da ikke så fryktelig vanskelig å forstå?

Er lov å prøve med i hvert fall en smule humor ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Apple bestemmer som kjent ikke over folks hjerner. Sannheten er at de fleste kaller det for OS X og iPhone X, ikke 10. Så hva Apple mener de skal hete er en ting. Det folk forbinder med XS derimot er en annen ting. Og det er extra small. Så det blir litt merkelig da når de kaller den "extra small plus".

Det er ikke snakk om å forstå her. Det er snakk om hvordan det ser ut. Folk kommer til å si XS ikke 10S. Og Apple kan ikke ikke bestemme hva folk kan si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg f.eks. sier at det nye enkle og rene designuttrykket til Volvo ser ut som det kunne kommet fra et russisk bakgårds bilverksted, så syns du ikke at jeg er en tulling som ikke har peiling på hva jeg snakker om?

Nei, du har din mening, hva du mener og føler kan jeg ikke bestemme. Jeg kan si at Audis seter er lagd av noe gammel ræl fra en bondegård, så harde er de. Men det er min mening, jeg er ikke en tulling av den grunn.

Lenke til kommentar

Nei, du har din mening, hva du mener og føler kan jeg ikke bestemme. Jeg kan si at Audis seter er lagd av noe gammel ræl fra en bondegård, så harde er de. Men det er min mening, jeg er ikke en tulling av den grunn.

Meninger skal man få lov til å uttrykke, men meninger kan jo være uriktige?

Jeg vil påstå at det er særdeles usannsynlig at en liten kinesisk bakgårdsfabrikk skulle kunne ha kommet opp med designet til iPhone X, og det er iallfall 100 % sikkert at setene til Audi ikke er produsert av noe gammelt skrot fra en bondegård!?

Disse meningene stemmer altså ikke med virkeligheten.

PS. Enig at Audi har for harde seter, men har flere ganger kjørt langtur med en A6 2015 og man (jeg) blir vant til de etter en stund. Jeg kjører bmw med komfortseter?

Endret av Joooakim
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...