kalleklovn12 Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Har du bryter på forsterker som velger mellom 4 eller 8 ohm så er det tryggest å bruke 4 ohm innstillingen. Spiller det ikke høyt nok så prøv 8 ohm innstillingen, det går sikker fint det også. Flott. Takk for svar. Skal hente den på posten etterpå så da får jeg se. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Du kobler til en forsterker til datamaskinen som høyttalerne igjen kobles til. Jeg har en NAD D3020 tilkoblet min datamaskin som videre har et par B&W CM5 tilkoblet. Forsterkeren er tilkoblet datamaskinen via USB så operativsystemet ser på den som en DAC. Den er veldig kompakt så den tar veldig liten plass på databordet. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Da er alt oppe å går. Ble veldig happy med alt egentlig. Nydelig lyd, bra bass (sub under bordet) og godt med ordentlig lydkort. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå