Per1998111 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Hei! Jeg og min samboer drar til Ayia Napa på fredag! Vi lurer litt på hvordan det er der? Hvordan er prisene og hvordan er utelivet der nå? Vi er der fra 31 aug - 7 sept. Noen erfaringer ? Takk for svar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Skulle være der 2 uker, reiste hjem etter 1. Drittplass, aldri igjen. Men, sikkert annerledes for dere! Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hei! Jeg og min samboer drar til Ayia Napa på fredag! Vi lurer litt på hvordan det er der? Hvordan er prisene og hvordan er utelivet der nå? Vi er der fra 31 aug - 7 sept. Noen erfaringer ? Takk for svar Er dette noe dere har avtalt sammen? Er generelt bare slitsomme selgere der og generelt bare fyll. Drittplass for samboere/kjærester spør du meg. Lenke til kommentar
Per1998111 Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 (endret) . Endret 29. august 2018 av Per1998111 Lenke til kommentar
Per1998111 Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Er dette noe dere har avtalt sammen? Er generelt bare slitsomme selgere der og generelt bare fyll. Drittplass for samboere/kjærester spør du meg. Lenke til kommentar
Per1998111 Skrevet 29. august 2018 Forfatter Del Skrevet 29. august 2018 Ja vi avtalte dette sammen, men er det fyll og drit overalt? Eller er det steder man kan dra som er litt roligere? Vi vil liksom ha noen dager vi kanskje er ute og andre dager vi tar det rolig. Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Gamlebyen tipper jeg ikke er så folksomt nå, beste er kanskje på kvelden. Båtturer er jo hyggelig. Men undersøk først at det ikke er sånn partybåt da Nå vet ikke jeg hvor gammel du/dere er og hva dere liker å se osv Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Vært på Ayia napa 2 ganger med 2 forskjellige x`er. Syntes egentlig det var helt konge hvis du spør meg, men nå er jeg en partyløve også. Mye bra dj`s og happyhour overalt. Prisene husker jeg ikke, alt ble dyrere etter at Euroen kom. Jeg pleier å regne en tusenlapp i lommepenger hver dag. Av andre aktiviteter så anbefaler jeg å se Famagusta, snorkle ved blue lagoon, dra på delfin safari. God tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå