Prusk Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg mener ja, om han har verdensklasse rundt seg. Nå har han Sanchez på ene siden, men vi mangler forsatt en på høyresiden som kan levere. Samtidig tror jeg alle United-fans i verden hadde takket ja til et bytte uten mellomlegg for f.eks. Kane. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Hadde nok takket ja selv om det også hadde vært et saftig mellomlegg. Hvis Lukaku er verdt 800 millioner er Kane verdt minst det dobbelte. Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Kan ikke forvente annet av en klubb som bruker spillere som lindelof, fellaini og lingard. Disse hadde aldri fått spilletid i noen andre storklubber. United beste i dag.. sammen med Shaw. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Lingard er meget god når man spiller på hans styrker. Som i (første omgang) i dag. Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg mener ja, om han har verdensklasse rundt seg. Nå har han Sanchez på ene siden, men vi mangler forsatt en på høyresiden som kan levere. Altså.. vi har faktisk Lingard som leverer på høyresiden. Han leverte i hele fjor. Det er faktisk på venstresiden vi ikke har en eneste spiller som leverer. Sanchez? Hvor mange gode kamper har han hatt siden overgangen i januar? Maks 2? Rashford? Spilte en bra match mot Liverpool i fjor da han scoret 2 mål. Hvor ustabil har ikke han vært de siste månedene? Martial? Bra spiller, men passer ikke inn i systemet til Mourinho. Og når ikke Lingard spiller ute til høyre, så spiller Mata der.. og også han leverer varene oftere enn f. eks Rashford, Martial og spesielt Sanchez. 1 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Samtidig tror jeg alle United-fans i verden hadde takket ja til et bytte uten mellomlegg for f.eks. Kane. Som en av dem er jeg veldig uenig. De er uansett veldig forskjellige spillere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Nå ville neppe Spurs gått med på noe slikt, uten at vi la en god pot i bordet samtidig. Og det er ikke foran det svikter - det er i det bakre ledd. I dag er Jones på bærtur når Kane plutselig får allverdens tid. Så tuller Smalling litt, før Lindelöf viser at han absolutt ikke er varm i trøya. At Herrera også spiller litt bak og gjør tabber, gjør oss ikke akkurat tryggere defensivt. Lingard er en nydelig spiller. Gir alt, og spiller med fart både i ballen og bena. Både Martial og Rashford har gjerne sinsyke C-moment i løpet av en kamp, men alt for ofte merker man knapt at de er på banen. 1. omgangen i dag får vi ta med oss - den var god. Og Shaw ser ut til å være på gang. Sanchez har også et greit innhopp. Midtstopperne våre er visst fortsatt i preseason. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Innså plutselig at dette kanskje var "takk for meg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå