Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper på en Mourinho masterclass her. Dobbeldekkeren frem og 0-0

~ Hilsen alle Liverpool-supportere på diskusjon.no i hver Mourinho-kamp

Tbf, ikke bare Liverpool-supporterne som claimer den der da. Stort sett alle. ^^

(selv om det ikke stemmer)

Lenke til kommentar

Matic, Valencia og Jones tilbake fra skade, alle inn i laget. Lingards første fra start.

Sanchez også tilbake, med på benk.

Mata, Pereira, Bailly og Darmian mangler fra troppen.

EDIT: Mourinho snakker om at vi er dårlige til å bruke ballen, må angripe mer og bli mer dynamiske fremover i banen. Musikk i de fleste United-fans ører det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ja, stemmer nok det. Og ja, glemte Martial. Like greit at han ikke er i troppen synes jeg.

Stor fare for en treer bak vil jeg tro.

Blir veldig overrasket om Matic spiller midtstopper, men det får vi nok straks vite. Jeg synes det ser ut som en slags 4-3-2-1 formasjon, hvor Lingard og Pogba er høyt i banen sammen med Lukaku.. men dette ser selvfølgelig ut som en defensiv lagoppstilling. 

Når det gjelder Martial så skulle jeg gjerne sett fyren på benken.. men selvfølgelig ingen krise. Han fikk sjansen fra start sist kamp uten å imponere. 

Satser på at Martial kjemper seg tilbake til kamptroppen neste kamp.

Lenke til kommentar

Martial var forskjellen på United og Tottenham sist sesong på OT i en kamp som kunne gått begge veier. 

At Smalling og Jones spiller er krise om Mourinho faktisk ønsker spillere som kan spille med ballen. Egentlig krise uansett, men dette er jo bare en fortsettelse av hans konsistente inkonsistente laguttak. Med mindre spillerne presser, så spiller det ingen rolle hvilken formasjon de spiller, da alle i praksis ender opp i forsvar, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...