Snikpellik Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 3. serierunde Old Trafford, 27. august 2018 kl. 21:00 Dommer: Craig Pawson 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Tipper på en Mourinho masterclass her. Dobbeldekkeren frem og 0-0. Endret 27. august 2018 av Alkan 3 Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Trioen på midtbanen blir nok forandret i denne. Fellaini eller Herrera inn kanskje? Lingard må starte. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Tipper på en Mourinho masterclass her. Dobbeldekkeren frem og 0-0 ~ Hilsen alle Liverpool-supportere på diskusjon.no i hver Mourinho-kamp 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 Blir ikke overrasket om det kjøres tre bak i kveld. Blir heller ikke overrasket om vi vinner 1-0. Eller taper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 United vinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Tipper på en Mourinho masterclass her. Dobbeldekkeren frem og 0-0 ~ Hilsen alle Liverpool-supportere på diskusjon.no i hver Mourinho-kamp Tbf, ikke bare Liverpool-supporterne som claimer den der da. Stort sett alle. ^^(selv om det ikke stemmer) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 United vinner 1-0. Etter en tabbe, kollektiv mental kollaps eller feil dømming. As is tradition. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Uavgjort håpes det på eller borteseier. Men det blir vel hjemmeseier fordi Tottenham ikke er til å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Endret 27. august 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Matic, Valencia og Jones tilbake fra skade, alle inn i laget. Lingards første fra start. Sanchez også tilbake, med på benk. Mata, Pereira, Bailly og Darmian mangler fra troppen. EDIT: Mourinho snakker om at vi er dårlige til å bruke ballen, må angripe mer og bli mer dynamiske fremover i banen. Musikk i de fleste United-fans ører det. Endret 27. august 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Matic, Valencia og Jones tilbake fra skade, alle inn i laget. Lingards første fra start. Har ikke Jones vært skadefri en stund? Skal bli spennende å se hvilken formasjon vi starter i. Nok av sentrale midtbanespillere, ser jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2018 Forfatter Del Skrevet 27. august 2018 Ja, stemmer nok det. Og ja, glemte Martial. Like greit at han ikke er i troppen synes jeg. Stor fare for en treer bak vil jeg tro. Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Ja, stemmer nok det. Og ja, glemte Martial. Like greit at han ikke er i troppen synes jeg. Stor fare for en treer bak vil jeg tro. Blir veldig overrasket om Matic spiller midtstopper, men det får vi nok straks vite. Jeg synes det ser ut som en slags 4-3-2-1 formasjon, hvor Lingard og Pogba er høyt i banen sammen med Lukaku.. men dette ser selvfølgelig ut som en defensiv lagoppstilling. Når det gjelder Martial så skulle jeg gjerne sett fyren på benken.. men selvfølgelig ingen krise. Han fikk sjansen fra start sist kamp uten å imponere. Satser på at Martial kjemper seg tilbake til kamptroppen neste kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Bailey er ikke med fordi? Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Martial var forskjellen på United og Tottenham sist sesong på OT i en kamp som kunne gått begge veier. At Smalling og Jones spiller er krise om Mourinho faktisk ønsker spillere som kan spille med ballen. Egentlig krise uansett, men dette er jo bare en fortsettelse av hans konsistente inkonsistente laguttak. Med mindre spillerne presser, så spiller det ingen rolle hvilken formasjon de spiller, da alle i praksis ender opp i forsvar, uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Mener å huske at Smalling var en av stopperne i fjor med best kontroll på Kane? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Herrera midtstopper? Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Mener å huske at Smalling var en av stopperne i fjor med best kontroll på Kane? Han er ikke dårlig. Bare ikke spesielt god med ballen i beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå