sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Funker heeelt fint med S-ATA å trekke ut av datan;) erfaring her;) hehe Ps: testa med systemdisken.. da stoppa det gitt.. fint å se vi har en behjelpelig, nysgjerrig og modig brukerskare her Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 når jeg kjeder meg, eller vil høre hvor stille dataen minhadde vært, hvis ikke den j*vla HD'en hadde surra, klemmer jeg bare på bakre delen av HD'en og da slutter den å snurre.. Dette er den eneste HD'en på maskina så selvfølgelig fryser maskinen, men den fortsetter der den var når jeg slipper mitt "grip-of-death" på den.. har en WD caviar 120 GB 8MB cache.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hahaha...morro lesing!! Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis man da tar å fjerner disken fra enhetsbehandlingen skjer ingenting... Man kan da ta ut hdd eller cd-rom/brenner, for så å putte de inn igjen senere ...bare søk etter hardwareendringer i enhetsbehandleren... Alt uten å måtte restarte maskinen Dette er prøvd ut og det funker fint... (har da ikke prøvd på nyere disker og drev av åpenlyse grunner ) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 AMPFILER: det var jo rart! Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har prøvde under XP. Maskina låste seg. Jeg dro ut strømmen til disken ja. Etter 10 sek så låste hele maskinen seg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Uflaks. Jeg har nappet ut disker hist og pist, har fremdeles ikke sett et OS dø på seg av den grunn. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg har hotswappa disker i xp et par ganger, og det eneste ille som har skjedd var at pc'en en gang, når jeg plugga disken inn, slo seg av.. Ellers så har ting gått veldig bra.. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 AMPFILER: det var jo rart! Jah alt stoppa.. fikk rørt musa da Lenke til kommentar
Gtyrte Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Følte bare for å nevne at å plugge inn og ut hardisker og cd-rom'er mens windows er på fungerer helt fint, har en del erfaring med dette igrunn, fra tider med for mange ide enheter i forhold til hovedkortet sine muligheter. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hmm... jeg satt tilfeldigvis og dreiv på inne i servern min mens den sto på, og satte i strømmen til en disk jeg hadde glemt å koble til... så takket den for seg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, jeg har advart mot akkurat det i svar#1 i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå