Gå til innhold

LAN, aldersgrense?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

det er teit å si en spes. aldergerense.... er man 14 og oppfører meg bra på LAN er vel det greit, hvis ikke kivk han eller henne. Det er sikkert like mange kjipe 16 som 14 åring er... osv.

 

så lenge man har maskin ikke trenger hjelp med oppsett ikke spamer eller skriker(viktig) så syntes jeg man kan være med p¨å LAN....

 

kunskap er viktigst ikke alder..... :nei:

 

(er 15år)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Selv er jeg 15 år, mitt første lan var når jeg var 12 år. Så lenge man har normal oppførsel på lan, så burde det ikke vere noen aldersgrense, men under 13 år er litt drøyt =)

hvorfor hakke på 13 åringer?

Hakker han på 13-åringer? Nei, han sier at hvis man er under 13 år så bør man holde seg hjemme...

 

Lese innlegget bedre kanskje?

Lenke til kommentar

Ingen aldersgrense, bare at man kan nok om PC (spesielt nettverk, som å kunne plugge inn nettverkskabler, skjønner om dem har nettverkskort inni maskinen o.l) og har bra nok PC (som ikke hakker på laveste grafikk.) Mitt første LAN var da jeg var 11år, er 13 i slutten av juli

 

 

Edit: fikset noen skriveleifer, og la til til.

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
Trenger ikke nødvendigvis noen aldersgrense... men du bør ha så pass med basiskunnskap at du klarer å få til det meste med nettverks o.l selv... :)

Enig, for folk som maser om at du skal fikse pc'en deres, er noe av det værste jeg vet.. jeg drar ikke på datafest for å fikse andres pc'er.

Lenke til kommentar
Trenger ikke nødvendigvis noen aldersgrense... men du bør ha så pass med basiskunnskap at du klarer å få til det meste med nettverks o.l selv... :)

Enig, for folk som maser om at du skal fikse pc'en deres, er noe av det værste jeg vet.. jeg drar ikke på datafest for å fikse andres pc'er.

Nettopp... det jeg mener også... er så ****** mange som kommer og spør om hjelp til de letteste ting... var en som spurte om jeg kunne finne en cs-server til han... :roll:

Lenke til kommentar

hva skal du med en aldersgrense på LAN?

 

selv om man er 18, betyr ikke det at man tåler mer øl enn en som er 17.

(denne var nesten litt dyp)

 

slipp inn alle sier jeg. personer som ikke hører hjemme der, drar hjem selv fordi personen ikke liker seg der. er det fordi man er bråkete man skal ha aldersgrense?

det er jo ikke akkurat 10-15 åringene som har med de største høytalerene, det er de som er eldre og som er bevisst på hva de drar til. er det fordi små barn løper og skriker i gangene? her er det snakk om folk som er minimum 10 år (tviler sterkt på at folk under 10 år drar på LAN, særlig ikke uten eldre søsken der)

uansett, er det noe som plager andre som en person gjør, er det ikke vanskeligere å abre si ifra, og retter det seg ikke kastes vedkommende ut.

 

jeg ser ikke helt meningen med aldersgrense.

"under 13 er litt drøyt"

hva mener du med det?

jeg er sikker på at jeg kan finne en 12åring som kan mye mer data og kan oppføre seg bedre, og vet hva dette faktisk går ut på, enn en 14 åring.

 

EDIT:

Nettopp... det jeg mener også... er så ****** mange som kommer og spør om hjelp til de letteste ting... var en som spurte om jeg kunne finne en cs-server til han... 

ja jeg tenker du fikk deg en god latter da. tenk det, en person som ikke visste hvordan man fant en cs server, men som gjerne ville finne en...

 

det er du som er taperen her, ikke denne personen.

hva tror du man egentlig gjør på sine første LAN da? jo nettopp, man lærer mye om nettverk, særlig multiplayer ting. men enkelte gidder ikke å løfte en finger for å gi litt starthjelp til den kommende datagenerasjonen. stå på, godt jobba. tenker du hadde syntes det var gøy på en av dine første LAN og du skulle prøve et nytt spill alle prata om og du akkuratt hadde fått tak i, men så er det ingen som gidder å hjelpe deg, fordi du stiller så dumme spørsmål...

need i say more?

 

Nei til aldersgrense på LAN!

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Så lenge man klarer å opprettholde normal folkeskikk kan hvem som helst komme. Det er vel egentlig foreldrene som burde sette grensene.

 

Sender du en 14-åring på LAN som ikke tåler å være oppe mer enn en vanlig skoledag uten å bli skikkelig hyper og rett og slett irriterende? NEI!

Sender du en 12-åring på LAN som vet når det er på tide å legge seg går det greit.

Irriterende småsøsken er ingenting å ha med på LAN derimot. De vet hvordan man skal irritere, og det finnes ikke respekt i de...

 

Alle som klarer å oppføre seg, være i lokalet uten å irritere vettet av naboen og legge seg før det er for sent er velkommen på LAN. Nybegynner eller ikke, før eller siden må de jo lære det. Kanskje noen av oss har lært ting på den vanskelige måten, men når noen spør så kan vi jo gi fra oss litt av den hardlærte kunnskapen vi har... ;)

Lenke til kommentar
det er du som er taperen her, ikke denne personen.

hva tror du man egentlig gjør på sine første LAN da? jo nettopp, man lærer mye om nettverk, særlig multiplayer ting. men enkelte gidder ikke å løfte en finger for å gi litt starthjelp til den kommende datagenerasjonen. stå på, godt jobba. tenker du hadde syntes det var gøy på en av dine første LAN og du skulle prøve et nytt spill alle prata om og du akkuratt hadde fått tak i, men så er det ingen som gidder å hjelpe deg, fordi du stiller så dumme spørsmål...

Haha, du har noen gode poenger her.. men jeg er ikke interessert i å dra på LAN med folk jeg ikke kjenner / kjenner for å være pc-reperatør.

Har flere ganger vært support på større datapartyer og det er nok jobb..

 

Tenk deg litt om.. mange drar jo også med pcen på LAN med å få den fikset av noen andre fordi de selv ikke gidder å lære noe..

 

Og når du endelig er lei av maset om å "fikse pc'en min" så går vedkommende

( les: ikke alle ) vekk og gjør noe annet istedet for å se hva du gjør og

lære noe av det.

Akkurat sånne folk får meg til å miste lysten til å både hjelpe og lære bort.

 

Og til slutt: Unødvendig å kalle ok2k for "taper", han har da aldri sagt noe om at noen andre er tapere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...