Gå til innhold

LAN, aldersgrense?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18-20 det var vell å ta litt hardt i!! Folk er begynt å bli gamle da, la nå folk som er ung som oss dra på LAN, de som begynner å bli en 18-20 år det er de som sovner raskest og sover lengst, erfaringer fra andre lan jeg har vært på!! Ungspjælinene e de som e kvekkast og kan oppfør seg!

Lenke til kommentar
Hmmm... så du mener at jeg som 21 åring er en gamling altså? Kan ikke si at jeg føler meg SÅ veldi gammel.

Tror mange i den alderen føler seg litt gamle til å dra på lan, føler det hvertfall litt sånn selv. Oppskrifta må vel være egne lans med 18/20 årsgrense og alkoholservering?

- Judaz -

Lenke til kommentar

Ikke alle 13-åringer gauler og kaster papir på hverandre.. kan ikke dømme folk etter alderen! jeg er 13 år og har vært en del på lan (les: 1 8stk og en hel haug 2stk) Da sitter vi som regel å spiller eller hva vi vil, men ingen fyker rundt som gale! vi har det gøy der ;)

På to stk lanet er det meg (13år) og en annen (14år), på det andre var det oss og et par andre folk som sikkert var noe sånn 16-18år..

Lenke til kommentar
Hmmm... så du mener at jeg som 21 åring er en gamling altså? Kan ikke si at jeg føler meg SÅ veldi gammel. :shrug:

Én fot i graven og den andre på et såpestykke.. ;)

:wow: Tør ikke tenke om hva dere tenker om en som er enda 3 år eldre en d.. *phøy

Det her er jo politikk.. politikk og LAN.. tja - høres ikke gøy ut.

Må si meg enig med majoriteten.. det har mye å si fra person til

person hvordan en oppfører seg på den alderen. Noen kan

oppføre seg voksent, mens andre.. say no more.

Den gamle regelen gjelder vel her oxo - er du konfirmert? - Kjør på!

Foreldrene burde vel.. og tar vel også hånd om ungene sine.. (får jeg håpe)

- Slik at det blir aldri noe reelt problem utav dette (?)

I tillegg er det jo vakter på større LAN's som også tar affære ved

ting som ikke burde skje, eller burde vært ungått.

Indrejustisen gjelder vel også fortsatt.. eller døde den i min ungdom?

Lenke til kommentar

Som arrangør av flere større dataparty, så er det kort og godt en ting å si: det er _inget_ problem med folk av noen alder, så lenge det er folk som kommer dit for å gjøre det man skal gjøre der.. Foreldre tillater enkelt og greit ikke småbarna å dra på noe slik, med mindre de er sikre på at de klarer seg selv - og de følger som oftest opp på en god måte og forsikrer seg om at de har det bra. En god regel kan uansett være å kun tillate folk som har med seg egen maskin i tidsrommet 1800 - 0800 f.eks., slik at folk ikke begynner å henge på partyet uten noen grunn.

Jeg er i mot å innføre noen som helst aldersgrense på generelle hendinger, men det kan selvfølgelig være greit å arrangere ting som kun er tilgjenglig for de som har vært med i noen år (og så spiller man bare DooM etc.)

Lenke til kommentar
15

hmm...

Er det fordi du er 15? hehe...

Er det selv. Men synes at man kan dra på LAN hvis man vet man kan litt og ikke oppfører seg som en idiot.

Jepp. :p

Synes at om man er mentalt oppegående bør man få lov til å komme inn på et LAN. IMO er det verre når Crew er under 15. På byLAN holdt en kompis av meg på å sovne foran skjermen, når en av crewet kom forbi (bitch, 14). Hun klikket helt, siden hun hadde fått beskjed at ingen skulle sove foran maskinene. Truet med alskens fanteri, og å slepe ham vekk (100 kg)... Utrolig tidig når slikt skjer kl. 0600... :cool::laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...