Gå til innhold

LAN, aldersgrense?


Anbefalte innlegg

Poenget er jo at det ikke er noe på LAN som gjør at en 16åring er mer skikket enn en 15åring! Det har med å være moden å gjøre, og når det gjelder å bare ha det gøyt med pc (noe som er helt ufarlig) skal det ikke settes grenser fordi utvalgte 16åringer mener at alle som er yngre er sytete CS-spillende drittunger.

Det med alkohol burde jo også hatt med å være moden å gjøre... en på 20 kan jo oppføre seg som en fjortiss etter noen pils sammenlignet med en 17-åring.... du skjønner poenget sant? :ermm:

Det er en helt annen diskusjon.

Hva er egentlig forskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, dere har overtalt meg. Fra nå av skal jeg innføre 16 års grense på det lille lokal lanet her, hvor vi er i 14-15 års alderen.

 

 

Skjønner poenget? Jeg forventer egentlig ingen ting ..

Er folka på lanet 14-15 år skal dere selvfølgelig ikke innføre grense på 16... poenget er viss de fleste er 16-17-18 år....!

Lenke til kommentar
Okey, dere har overtalt meg. Fra nå av skal jeg innføre 16 års grense på det lille lokal lanet her, hvor vi er i 14-15 års alderen.

 

 

Skjønner poenget? Jeg forventer egentlig ingen ting ..

Er folka på lanet 14-15 år skal dere selvfølgelig ikke innføre grense på 16... poenget er viss de fleste er 16-17-18 år....!

Så vi skal holde 16 åringer unna et lan bare fordi de fleste er 18 år?

Lenke til kommentar

Aldersgrense er tull! Når jeg var på mitt første LAN (når jeg var 12) var det faktisk ikke vi som whina og kaste floppy disker rundt, det var de fra 14-16.

Når det ikke er så mange av de fra 11-13 så er det de som whiner minst!

 

Jeg vet hvordan det er, det er ganske flaut for de litt mindre å whine høyt, mens alle de større ser på deg!

 

Hvis du er stor nok til å passe på deg selv kan du LAN-e!

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan det er, det er ganske flaut for de litt mindre å whine høyt, mens alle de større ser på deg!

Sånn jeg også har opplevd det! De som ikke er rutinert liker ikke å lage mye bråk, og liker ikke engang å spørre om hjelp!

 

Kommer det en 12 åring forsiktig opp til meg og spør om jeg kan hjelpe han raskt med noe, sier jeg selvfølgelig ja! Alt for den neste generasjonene med LANere!

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan det er, det er ganske flaut for de litt mindre å whine høyt, mens alle de større ser på deg!

Sånn jeg også har opplevd det! De som ikke er rutinert liker ikke å lage mye bråk, og liker ikke engang å spørre om hjelp!

 

Kommer det en 12 åring forsiktig opp til meg og spør om jeg kan hjelpe han raskt med noe, sier jeg selvfølgelig ja! Alt for den neste generasjonene med LANere!

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

 

beklager mye smilies ! med bra innlegg, slik skal det lyde.

Lenke til kommentar
mener 16-17 år er en grei aldersgrense, for da har de forhåpentligvis kommet over "whine stadiet"

da har de kommet i "whine" stadiet. mindre folk tør ikke skille seg ut på lan....

har du helt rett i, jeg var på mitt første lan som 13år gammel, det var NAIT, 700 deltakere (nord-norges største) og var helt muse stille, skrekk ikke en gang. skrek kun til de som ropte "jæ**vla k*k til han som stod for underholdning, de klikka alle sammen (CS freakene) var untaktilstand inne der så snart det kom noe fra scenen !

 

NAIT arrangeres i høst (oktober) mest sansynelig 9-13 oktober med rundt 800 deltakere eller mer ! www.naitparty.org/2004 siden er ikke oppe ennå men snart !

Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom hele emnet, men ser diskusjonen går i hva nedre aldersgrense burde være på LAN.

 

MEN hva med øvre aldersgrense??? La oss si at du er på et CS LAN og du sitter dypt inni det. Gamlefar på 85 (som sitter på PC'en nærmest kjøleskapet) skriker (hviner) ut om ett eller annet uforståelig, og plutselig faller om - stein død? :innocent: Hva gjør du da??

 

Nei, la oss heller sette en øvre aldersgrense på LAN, da de som er unge tåler både alkohol, stress og MP FPS spill.

Lenke til kommentar

Er ett problem med 1337 ungene. De har nemlig vokst opp. De kom sent i CS etter sikkert å sett storebror spille og ha det morro.

 

- Alle har stor erfaring med spillet og de tyr til cheating for å oppnå samme stats.

- Ungene kommer rett inn i eSPORTS verdenen uten å lære å spille for morro skyld. De skriker og hyler og kjefter hvis de taper idag. Vel legg og merke i CS !

 

Vet det kan høres litt ubegripelig men CS vil jeg si har skylden i at mange unger idag er frekke og har 0 begrep om ære. CS var det første spillet hvor eSPORTS ble mega stort og med en sånn ufattelig gammel motor så er det lett å jukse og voila en Ond Generasjon av spillere er skapt.

 

En sånn typisk 1337 unge jeg har visst om siden han var 14 er nå snart 19 år og fortsatt like frekk og drittsekk bare enda verre. Altså 19 år folkens ! Det har vokst utenom kontroll spill mijøet idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...