Gå til innhold

LAN, aldersgrense?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for då slipper vi dei små ungene som whiner!

Glem det, vi kan tydeligvis ikke diskutere...

La meg gjette: du har ikke lest de 8-9 sidene skrevet før deg? Eller noen av innleggene mine?

Aldersgrense kan ver 10 år syns eg.

Det er som regel dei "store" som whiner å whiner kvar gonge dei blir eigd av dei "små" i f.eks CS. Dei små er litt beskjedne å tør ikkje sei noko.

Lenke til kommentar
Hvis det er snakk om store LAN (TG, ByLan osv) så kan det ikke være aldersgrense. Det blir ikke rettferdig mot de som er 4 dager under grensen!

Tenk på de som f.eks ikke får slippe inn på årets fest fordi de er 17 år og 360 dager? Er ikke DET urettferdig?

Et sted må jo grensa gå uansett :roll:

Lenke til kommentar
Hvis det er snakk om store LAN (TG, ByLan osv) så kan det ikke være aldersgrense. Det blir ikke rettferdig mot de som er 4 dager under grensen!

Tenk på de som f.eks ikke får slippe inn på årets fest fordi de er 17 år og 360 dager? Er ikke DET urettferdig?

Et sted må jo grensa gå uansett :roll:

På fest der det serveres alkohol, som loven sier de ikke har lov til å drikke? Det er nok ikke det samme som LAN, nei.. Det må ikke gå grense fordi noen mener at alle som er yngre enn de er plagsomme drittunger.

Lenke til kommentar
Hvis det er snakk om store LAN (TG, ByLan osv) så kan det ikke være aldersgrense. Det blir ikke rettferdig mot de som er 4 dager under grensen!

Tenk på de som f.eks ikke får slippe inn på årets fest fordi de er 17 år og 360 dager? Er ikke DET urettferdig?

Et sted må jo grensa gå uansett :roll:

På fest der det serveres alkohol, som loven sier de ikke har lov til å drikke? Det er nok ikke det samme som LAN, nei.. Det må ikke gå grense fordi noen mener at alle som er yngre enn de er plagsomme drittunger.

og en fest er det stadig vekk (og man husker de jo ikke uansett), tg er en gqang i året :yes:

 

desuten så tror jeg ikke at små unger får lov til å dra på lan...

Lenke til kommentar
Aldersgrense kan ver 10 år syns eg.

Det er som regel dei "store" som whiner å whiner kvar gonge dei blir eigd av dei "små" i f.eks CS. Dei små er litt beskjedne å tør ikkje sei noko.

Som tidligere nemt: 16 år er fin aldersgrense for lan med 16 åringer.. 10 års grense er fint for 10 åringer..

 

Privat lan er bra. Dersom public lan bør det ikkje ver nokon aldersgrense, berre "Anbefalt" aldersgrense.

Lenke til kommentar
Aldersgrense kan ver 10 år syns eg.

Det er som regel dei "store" som whiner å whiner kvar gonge dei blir eigd av dei "små" i f.eks CS. Dei små er litt beskjedne å tør ikkje sei noko.

Som tidligere nemt: 16 år er fin aldersgrense for lan med 16 åringer.. 10 års grense er fint for 10 åringer..

 

Privat lan er bra. Dersom public lan bør det ikkje ver nokon aldersgrense, berre "Anbefalt" aldersgrense.

:yes: helt engig med deg der.....anbefalt aldersgrense, hadde jeg aldri tenkt på før men det virker jo ganske forunftig...

 

EDIT:innlegg nr:666 :w00t:

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Jeg har vært på nait i narvik de to siste årene, altså når jeg var 12 og 13, og skal også i år. Jeg mener ikke å ha gjort noe som helst galt, og kan ikke se noen grunn til å ha en aldersgrense over 11 år, evt. at ingen under 15 kan overnatte e.l. Ingen grunn til å nekte folk å komme egentlig. Hvis de ikke oppfører seg er det vel bare å kaste dem ut?

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
nå må jeg jo si det at det er velfig enkelt for de litt størreå si at "de som er yngre" ikke burde være med på lan :hrm

Det er jo gjerne sånn det fungerer da. Man tror at man er selv i den perfekte alderen, mens alle som er yngre er barnslige, hyperaktive "n00bs" som kun kommer inn for å irritere og skrive "AIMBOT!!11" mens de spiller CS.

De kan det med å sette folk i båser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...