Gå til innhold

LAN, aldersgrense?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
synes mye av innleggene her begyner og bli veldig off-topic..

 

regler--- for LAN---

*sett grense på 13 år

*kastet ut uten forvarsel uansett vær

*under 18 må ha tilatelse av foreldre/foresatte

 

smart løsning? synes nå jeg! :D

Ikke smart. unger på lan ødelegger mye av gleden, la de yngste holde på for seg selv.

Lenke til kommentar

dette blir mer og mer tåpelig.

 

selv om du ikke har aldergrense, kommer ikke 6 åringer i barnehage dressen sin og leker i sand som dem drar med inn!

 

 

tør vedde ekstremt mye på at en 12 åring er mye stillere og holder seg mye mer for seg selv en noen av dere. (på LAN selvsagt)

 

skal det være alkohol i bildet, da skal det seff være 18 år, men ikke ellers (om det ikke er privat og du vil bare ha folk over 18 der)

å sette en "standard" om en aldersgrense er så på trynet at dere tydeligvis ikke forstår det selv.

Lenke til kommentar
skal det være alkohol i bildet, da skal det seff være 18 år, men ikke ellers (om det ikke er privat og du vil bare ha folk over 18 der)

å sette en "standard" om en aldersgrense er så på trynet at dere tydeligvis ikke forstår det selv.

Nei ikke 18... men 20. Det er så mange i den alderen som er på bærtur i fylla, husker meg selv, er noen epsioder som er litt flaue :)

 

Men generelt vill jeg si 20 år uansett.

Lenke til kommentar

Hvis man skal arrangjere et datatreff, så kjenner man det lokale miljøet.

Så sett aldergrensen på 18år med unntak. De under 18år må enten søke om å få bli med. Eller ha 1-2 personer som er 18år eller mer som skal på treffet, til å gå god for dem. Da får man forhåpentligvis vekk de verste :)

Hvis en av de som blir gått god for bråke, så kaste du ut han og de som gikk god for ham. Setter et eksempel.

 

Eller man kan gjøre det enkelt å kutte ut aldergrensen, og skremme livdritten ut av alle de minste. Da sitter de garantert stille. Sette en skrekkfilm på storskjermen :yes:

Lenke til kommentar

Tendensen her er jo at folk vil ha aldergrenser på den alderen de er selv og folk over 18 gnir seg i henda for de kan velge fritt vilt.

Tror ikke vi kunne ha inført en fast aldersgrense, for å si det sånn. Men jeg tror at de fleste "OMGPLZ STFU" folka er under 15år, håper ihvertfall det.

 

EDIT: Men en aldergrense på 18 ville ha vært grådig urettferdig, tenk på alle stakkarene som måtte ha gått på alternative "üb3r l33t LANs :()

Lenke til kommentar

nå må man jo huske at man må være gammel nok til å spille spillen som blir spillt på lan da.....ikke at det er uvanlig at en 12 åring spiller 15-16 åra aldersgrense spill men på et stort offesielt lan burde man vel være gammel nok :)

 

derfor burde aldersgrensen være 15-16 år ;)

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...