taulen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva synest dere er en fornuftig aldersgrene for LAN? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 aldersgrense på LAN? hva med: er du voksen nok ti å klare deg selv, kan du komme inn Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 minst 14... under det blir bare tull.. helst 16 ville jeg sagt..,. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 som sagt.. hvis du klarer deg selv uten og kødde og klarer og oppføre deg sånn passe normalt så bør det vel ikke være noen aldersgrense.. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Det meiner eg og, bare lurte på andres meininger og det har jeg fått.. Tusen takk!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Så lenge man oppfører seg ser jeg ingen grunn til aldersgrense! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 20 år, helst litt mer. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Selv er jeg bare 16, og mitt første LAN var jeg på i den nette alder av 15. personlig synes jeg grensa bør gå på ikke noe som helst sted over 15 år. Men seriøst, dere må være enige i at det ER NOE i "fjortis", da både alder og mentalt. De forbanna ungene(joda, er klar over at jeg selv bare er to år eldre) sitter der og sutrer over at dem blir fragga og gauler og kaster godteripapir på hverandre, nei takk sier jeg. Når gutta har fått rast fra seg et år og blitt 15, ja da er dem velkommen i de alle 1000 hjem Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Når gutta har fått rast fra seg et år og blitt 15, ja da er dem velkommen i de alle 1000 hjem Heh heh.. tror du virkelig at man er fjortis i ett år, og så er man et modent og oppegående individ resten av livet? Lenke til kommentar
smoke Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 15år ville jeg satt. er man fjortis blir det for mye kødd og for mye pron! SÅ det selv på Oslo lan noen fjortiser som satt foran meg det eneste de gjorde var og laste ned og se på pron i 3dager! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Når gutta har fått rast fra seg et år og blitt 15, ja da er dem velkommen i de alle 1000 hjem Heh heh.. tror du virkelig at man er fjortis i ett år, og så er man et modent og oppegående individ resten av livet? Ja..... noen som kan tippe hvor gammel jeg etter hvordan jeg har oppført meg? tipp i vei. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har vært på lan med folk i alder av 11år, bruttern. Jeg lovte å sku passe striken så han måtte bare drasse seg med meg (og maskinen hannes)! Fikk beskjed at han ikkje kunne komme inn, da sa jeg at det jeg måtte ordne på andre maskiner + at det jeg må gjøre for å sette opp nettet på lanene her sku jeg ha penger for (jobber ikke gratis når jeg må installere OS, programmer og sette opp maskin konigruasjoner). Da fikk han vesst komme inn, og ærlig talt så var han den personen som oppførte seg best, selv om han kjente alle og tørr å "rive" kjeften så var han en kjekk strik. Den beste personen som ikkje i det heile tatt masa, sytet og banka knytneven eller noe annet i tastaturet og maskinen når han ble drept eller tapte i et spill. Så mitt svar er at personer som kan oppføre seg ordentlig og vet hvordan man skal være på et LAN så kan personer ned til en 10-årsgrense komme inn. Men da med lov av foreldre (foreldre møter opp) og kommer sånn et par ganger om dagen for å se etter, så skulle personen oppføre seg uskikkelig så si at maskinen bli satt på trappa eller ute og han må hentes uansett vær og vind!! Endret 16. desember 2003 av k_drey Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Den 14 < 15 ligninga mi var litt satt på spissen da, men det ER faktisk sånn i mange tilfeller, et år har mye å si i den alderen(snakker av\med erfaring). *edit* haha, fikk blåskjerm AKKURAT når jeg trykte på "submit" med denna posten Endret 16. desember 2003 av menT4l Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mener at på store lan bør det være en grense på 15-16år.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) På store LAN må grensa gå på en 14-15år ikkje mindre. litt mindre, små LAN kan ungspjælingan på 10-13år også få komme inn, men husk hiv de ut vess det blir bråk!! Endret 16. desember 2003 av k_drey Lenke til kommentar
zaico Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 20 år, helst litt mer. om man ikke klarer å oppføre seg på lan når man er over 20, bør man strengt tatt heller ligge fastbundet på et eller annet sykehus i stedenfor å sitte med pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå