iR' BR34K Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Men prislappen er i overkant stiv.TEST: SteelSeries APEX M750 TKL Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Snodig design - kommer til å samle seg skitt under tastene på ingen tid.. Lenke til kommentar
threeeyes Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 "Ein bør vere over gjennomsnittleg interessert i RGB for å investere i SteelSeries M750 TKL." Jeg tviler at det blir "lett" å programmere, jeg hadde likt at rgblyset hermet fargene på bakgrunnsbildet. Nå har jeg noe blått/hvitt bakgrunnsbilde og da hadde det vært überkewlzt å ha noe slikt på tastaturet. Skulle hatt micro-/c-usbkontakt på undersiden, da kunne en byttet kabel når det ble slitt. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Ja takk til flere reviews av TKL tastetur eller tastetur som finnes i begge utgaver. 1 Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Anbefaling til et litt kompakt, mekanisk tastatur UTEN en haug med RGB-lys for oss litt aldrende gamere? Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Anbefaling til et litt kompakt, mekanisk tastatur UTEN en haug med RGB-lys for oss litt aldrende gamere? Cooler Master Masterkeys Pro S bruker jeg i dag. Er veldig fornøyd men den. Helt plain og ikke noe flashy RGB. Vært driftsikker de 2-3 månedene jeg har brukt det. Kan være dette selges i RGB utgave også så vær varsom Endret 27. august 2018 av Peteguy 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Anbefaling til et litt kompakt, mekanisk tastatur UTEN en haug med RGB-lys for oss litt aldrende gamere? Orbis Anne PRO (ebay/AliExpress) Vortex POK3R Mistel Barocco Har hatt alle, og er svært fornøyd med brukeropplevelsen til samtlige Anne pro kommer kun i rgb utgave (som forøvrig enkelt kan slås av) de to andre kommer i utgave med eller uten rgb 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Snodig design - kommer til å samle seg skitt under tastene på ingen tid.. Det gjør det jo på alt av tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå