dkvam Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Skal til å bestille en slik P4c 2.8Ghz , men lurer på en ting.. Denne CPU'en produserer møja Watt , ikke sant? Betyr dette at den er levert med en støvsuger vifte som bråker enormt eller? Noen som har erfaringer om støynivå? , noen som vet antall dB ?? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Viften som følger med skal støye rundt 25-30db Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 noe støvsuger er det ikke, ei noen form for sval bris. noe midt i mellom Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 min boxed var støvsuger, men jeg har hørt om folk som over hodet ikke høre vifta. Du får bare teste. Er ikke værre enn å bytte senere Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 min cpu ligger på 21 idle med en tt spark 7 vifte på min, trur den la på ca 29 med min boxed vifte med ac5. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg var svært overrasket når jeg byttet fra vannkjølt XP1600-system til boxed P4 1.8ghz. Viften lå på et svært behagelig støynivå, og jeg antar nyere modeller ikke vil støye særlig mye mer. De andre komponentene på dette tidspunktet var 2x Seagate Barracuda IV, Enermax psu (1x80mm + 1x92mm vifter @ 5v), samt et Gf4 ti4200 med den originale viften byttet ut med en 80mm vifte @ 5v.. et meget stillegående system, med andre ord. Har du WD-disker, Gf FX med OTES-kjøling og kabinettvifter som kjører på full pupp, derimot, vil du nok ikke bry deg om Intel-viften. Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 boxed vifte "funkar inte " for OC! det blir altfor fort, altfor varmt! kjøp en støvsuger med skikkelig kobber-ribbe! gjerne med variabel hastighet slik at du kan skru den ned til "vindstille" når du begynner å bli svimmel av suset... ....og kjør med døra åpen.... eller kjøp noe med vannkjøling! jeg drømmer om det, men får klare meg med det jeg har en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå