Gå til innhold

Feil ram til HK?

Oseantic

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ny ram corsar xms 3200LL ram

http://www.komplett.no/k/ki.aspaction=info...&GrpID=10&s=kom

til mitt nye hovedkort ASUS p4c800 deluxe-e og det ramen passet perfekt i dual channel plassene.men når jeg skulle begynne å installere OS så greide det ikke å komme lengre en til 28% i intallasjonen.Komplett sier det kanskje er feil ram,de ga ikke noen grundig besvarelse.

Lurer på om noen av dere vet om det passer til mitt hovedkort og vis ikke hvordan ram ville dere anbefalt til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte ny ram corsar xms 3200LL ram

http://www.komplett.no/k/ki.aspaction=info...&GrpID=10&s=kom

til mitt nye hovedkort ASUS p4c800 deluxe-e og det ramen passet perfekt i dual channel plassene.men når jeg skulle begynne å installere OS så greide det ikke å komme lengre en til 28% i intallasjonen.Komplett sier det kanskje er feil ram,de ga ikke noen grundig besvarelse.

Lurer på om noen av dere vet om det passer til mitt hovedkort og vis ikke hvordan ram ville dere anbefalt til meg?

Kortet du bruker skulle støtte følgende ramtype:

DDR266/PC2100, DDR333/PC2700, DDR400/PC3200

Corsair som du har kjøpt er jo godt innenfor denne kategorien, men det kan jo være at ramen er defekt. Mest sansynlig er det ett eller annet knøl som har skjedd.

Corsair regnes jo (den du har kjøpt) som svært bra.

Lenke til kommentar

Komplett ba meg kjøre en test fra goldmemory og jeg gjorde det.Da ble resultatet feil.

Men ramen der står ikke anbefalt på www.asus.com.men den liger under tilbehør lista til komplett så den burde ha funka:S!

Men æ tror kanskje æ sende ramen tilbake og bytter den i noe som passer.

Men kan dere anbefale en bra ram som passer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...