Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan ikke forstå hvorfor dere orker å svare på slike tråder engang. fordi trådstarter her har rett på like mye hjelp som hvem som helst annen, selv om tråden dreier seg om CS så betyr ikke det at vi skal drite i å hjelpe. Så hvis du fortsatt ikke forstår det, så anbefaler jeg at du finner på noe annet enn å klage på dette forumet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gidder ikke lese gjennom tråden , men syns det er latterlig å sitte å snakke om 100 fps. Det finnes ingen overmennesker i dette forum Les dette: http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_3.html Lykke til Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Da burde du lese gjennom tråden oivind_dahle... grunnet til at folk vil ha 100+ fps i CS (slik som jeg forstod det) var noe med at det går bedre og raskere å sikte, p.g.a at siktet "trekker" seg sammen fortere... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gidder ikke lese gjennom tråden , men syns det er latterlig å sitte å snakke om 100 fps. Det finnes ingen overmennesker i dette forum Les dette: http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_3.html Lykke til Hadde du spillt CS, så kanskje du hadde skjønnt det du og at 30 fps ikke er spillbart. Det er nok med 24fps med film, ja. Og kanskje andre spill, men ikke CS. Lenke til kommentar
verti Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 last ned powerstrip kjør 100 hz i den oppløsningen du kjører i cs. last ned evt noen fine fps_module.. jeg selv har radeon 9800 pro.. har også noen fine fps module som gjør at jeg ligger på 100 fps konstant.. til å meg i 3 smoke .. ¨går smude .. v_sync kan du bare skru av . men ikke om skjermen din ikke tåler 100 hz.. da er det vert å ligge på 60 fps.. men ALDRI ligg på 60 fps men v-sync AV.. da lagger det hestens :/ men om din skjerm tåler 100 hz.. av med latterlige v_sync.. 100 fps er et tall som er kost.. net_graph 3 sluker fps. skru det av sett heller på cl_showfps 1 .. da kommer det opp i høyere gjørne.. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Til trådstarter: Et GeForce FX5900 Ultra burde klare 300-400 FPS i CS 1.6, men det forutsetter at du har en god prosessor. Har du 2GHz eller mer (AMD XP eller Pentium 4), bør du lett greie 300 eller 400 FPS. Og til Jubi, som spurte om det var vits med mer enn 30 FPS i CS. Ja. Det er vits i med så mye FPS som mulig, fordi frameraten bestemmer hvor fort siktet trekker seg sammen. Dess fortere siktet trekker seg sammen, dess bedre vil skuddene treffe. En annen ting er at ved lav FPS (0-40, kanskje) vil man skyte treigere. En spray ved 200 FPS vil ta betydelig kortere tid enn ved 20 FPS. Derfor er FPS så ekstremt viktig i CS. Selv om cross-hairet trekker seg fortere sammen ved høyere fps er dette faktisk en bug. Skuddene vil treffe helt likt, selv om cross-hairet endret hastighet (trekker seg sammen og "blåser" seg ut) i forskjellige, ja, hastigheter... Grunnen til at FPS'en er satt orginalt til maks 72 er fordi da er crosshairet perfekt. Det er slik spillet ble kodet og det er slik det fungerer best. Nå er det et stort antall spillere som foretrekker å spille med 100 fps og litt glattere grafikk enn ved 72 fps, da visse folk kan legge merke til "lagg" i skjermbildet. Et eksempel er faktisk meg selv... Jeg har alltid fortrukket å spille med 100 fps. Hvis man har spilt cs en del, følger man heller ikke med på cross-hairet når man kan begynne å skyte igjen. (Gjør man dette noen som helst gang?) Jepjep ... ? En ting til, man kan fortsatt ikke oppnå mer enn 100 fps i cs. Denne developer "1" som mange bruker for å få "fete" screens er egentlig bare fake. Men det den kan brukes til er jo å se hvor høy fps man KUNNE oppnådd hvis ikke sperren på 100 fps hadde ligget der... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) klart fps har mye og si i et skytespill,iallefall hvis du skal spille på netet. selv spiller jeg sof 2 en del på netet,da ligger min fps på ca 125 som er max handler og treffe riktig med en gang eller død.men lav fps går siktet trekt vanskelig og treffe 100% riktig.. Vsync ("vertical syncronization") betyr at skjermkortet ditt begrenser seg til oppgraderingsfrekvensen til skjermen. Altså, hvis skjermen din er stilt inn på 85 Hz, vil ingen av spillene dine gå fortere enn 85 bilder i sekundet (fps). Hvis du skrur av Vsync (eller skrur av "wait for Vsync"), vil skjermkortet fungere uavhengig av skjermen og tillate høyere fps. jeg spiller med vsyns av seff.. Endret 18. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Beste er jo å sette cl_dynamiccrosshair "0", for da trekker ikke siktet seg sammen eller utvider seg. Lenke til kommentar
JoNki^ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 anbefales det å skru av v_sync ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 anbefales det å skru av v_sync ? Ikke fra min side. Beskrev de tidligere i denne posten. Lenke til kommentar
Misanthropia Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 developer 1 fps_max 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå