RansoM Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! Jeg vet ikke helt hva du går på, men du bør vurdere å redusere inntaket av det Lenke til kommentar
xico Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! Jeg vet ikke helt hva du går på, men du bør vurdere å redusere inntaket av det sier akkurat det samme : hva i helvette går du på Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 *offtopic* det der må jo være ukens post! *offtopic* Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! La alle CS-fjortisser høre hans ord, for disse ord er vise! nei nei og atter nei... det er ikke snakk om optimalisering her... Grunnen til at gamle skjermkort yter bra på CS, er at CS benytter gammel teknologi, men ingenting tilsier at nye skjermkort derfor skal yte dårlig. Er heller stikk motsatt... Nye skjermkort med 8 Pipelines og over doblet fillrate og triangel output i forhold til gamlere kort, bør knuse gamlere skjermkort på hvilket som helst spill... noe de også gjør, untatt på den sære halflife motoren, og dens addon CS... Edit: du kan jo sammenligne Geforce1 DDR og Radeon9800Pro på 3dmark 99 max (hvis du får det til å kjøre).. tror nok radeon kortet vinner Endret 17. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 denne posten har jo skeiet helt ut.. han har fått vite det han trenger og vite, + mye mer..! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ' date='16/12/2003 : 18:17'] Sett skjermen på 100 hz og bruk v-sync på ..hvis ikke skjermen tåler 100 hz sett v-sync av og "fps_max 101" omg, hz hakke en dritt å si i "fps måleren" i cs da. du merker forskjell, men det har ingen påvirkning på den saken som måler fps..... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 sjekk at du kjører directx og ikke openGL osv. omvendt kanskje? han må vel ha OpenGL Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hovedpoenget mitt består: CS-fjortisser - slutt med sytingen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 sjekk at du kjører directx og ikke openGL osv. omvendt kanskje? han må vel ha OpenGL Går ikke Half Life bedre på DirectX da?? Vel, kan ikke si jeg har prøvd ut det så veldig mye, men trådstarter: prøv begge 2 da vett Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ekke noe directx innstillinger der. Er bare direct3d ,opengl og software. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ekke noe directx innstillinger der. Er bare direct3d ,opengl og software. Direct3D er en del av DirectX. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 cs faktoren når nye høyder her.... Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Trur ikke det er noen som har 100fps konstant uansett åssen pc de har. Hvis de har fps_max 101 da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ekke noe directx innstillinger der. Er bare direct3d ,opengl og software. jeg mente selvfølgelig direct3d, men tenk litt selv da... som gspr sier så er direct3d en del av directx pakken Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ,16/12/2003 : 18:17] Sett skjermen på 100 hz og bruk v-sync på ..hvis ikke skjermen tåler 100 hz sett v-sync av og "fps_max 101" omg, hz hakke en dritt å si i "fps måleren" i cs da. du merker forskjell, men det har ingen påvirkning på den saken som måler fps..... Kjører du 60Hz med vsync på, så stagger fps'en i CS på 60fps. Så jo, Hz'en gar noe med det å gjøre. "fps_max 100" setter fps til max 100. "fps_max 60" setter fps til max 60. "fps måleren" teller jo fps i CS, og fps i CS er styrt av Hz, som igjen er styrt av et program eller Windows. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Av interesse, hvordan klarer du å legge merke til det? Når jeg spiller Quake kan jeg ikke si at forskjellen mellom 80 og 100 fps er gigantisk akkurat... Da har ikke du spillt CS. Prøv det. IKKE kom å si noe her vis du ikke vet hva du snakker om. Det gjelder andre her og. Dere som IKKE har peil på CS, ikke svar. Dere lager bare tullball. Hovedpoenget mitt består: CS-fjortisser - slutt med sytingen! Hvis du ikke har noe bra å si, eller "whiner" like mye som en CS-fjortiss gjør, så ikke post. btw. ikke alle som spiller CS er fjortisser. Endret 17. desember 2003 av fUsiOn Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan ikke forstå hvorfor dere orker å svare på slike tråder engang. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hehe, jeg vet at jeg akkurat svarte.. Men poenget mitt var disse CS trådene.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan ikke forstå hvorfor dere orker å svare på slike tråder engang. Skjønner ikke hvorfor du gidder å svare på disse trådene hvis du syns de er så tåpelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå