smoke Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 SOm sagt før: pcen klarer fint og kjøre 100Fps. Kjører 100-75fps i MANGE andre spill! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 leser du/dere i det hele tatt inleggene mine?... anbefaler deg/dere å gjøre det iaffal. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Man kan ha det beste skjærmkorte på markede menne ikkje få 100 fps på cs. Viss du spiller berre cs så sett i eit geforce 2 mx det holder. eller det gamlekortet ditt. Men viss du skal spille nye spill så hold deg til msi kortet ditt... Poenge mitt er at cs trenger man ikkje godt grafikk kort.... ikkje ati rage 128 det holder ikkje,,,,, Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har 100 fps i cs 1.6 med mitt gf3. Det er ikke så smart å ta på developer 1 fordi da kan du få noen syke fps drops, og jeg tror faktisk det tas som "cheating"/Ulåvlig config. For at du skal få 100 fps må du enten ha 100Hz på skjermen eller ha av vsync, og sette fps_max til 101. Dette funker iallefall hos meg... Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skru av vsync , sett hz på max og sett fps_max 101 i console... Så enkelt er det... Hilsen en som spiller MYE cs Lenke til kommentar
per_ulv Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 SvovelSyre Skrevet 16/12/2003 : 18:49 Til trådstarter: Et GeForce FX5900 Ultra burde klare 300-400 FPS i CS 1.6, men det forutsetter at du har en god prosessor. Har du 2GHz eller mer (AMD XP eller Pentium 4), bør du lett greie 300 eller 400 FPS. CS 1.6 har grense på 160 fps (dette er påvist flere ganger), alt ettersom hvorvidt hvilke innstillinger serveren har KORT FORTALT --> developer_1 gjør bare at net_graph for et sinnsykt høyt tall med store drop i ny og ne AimAr Skrevet 16/12/2003 : 18:48 Jeg anbefaler deg å beholde v sync PÅ, heller bare ha 60 fps. ha v-sync av hvis du skal ha sjanse med 100 fps Sett også skjerm på maks hz, trenger ikke å ha 100 hz skjerm, bare den står på maks Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! La alle CS-fjortisser høre hans ord, for disse ord er vise! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Endelig en person med vett i skallen. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) vel, har du en skjerm som f.eks ikke takler mer enn 60Hz så bør du ikke skru av vsync og slikt. hold deg til 60fps, ikke prøv å tweak det noe mer.. da fucker du bare opp alt, og det blir vanskeligere og treffe osv.100fps er bare ett nummer, ikke det du faktisk får.. vsync er ikke der for moro skyld liksom. sikkert teit forklart, men det er faktisk.. 60fps er forresten nok i massevis.. du trenger ikke noe særlig mer enn det. merker ikke akkurat veldig stor forskjell. Du har hvertfall ikke peiling! forskjellen mellom 60 og 100fps i CS er enorm. DU skulle bare visst. Du ser det på en mils avstand. Vsync av eller på har ikke så mye å si, men hvis vsync er på så slipper du "tearing" i grafikken. Til trådstarter: Last ned f.eks Powerstrip, med det programmet kan du låse oppdaterings frekvensen på skjermen. Da vil du nok få 100fps hvis du låser den på 100Hz. 100Hz => 100fps 85Hz => 85fps 60Hz => 60fps osv. Dere som ikke vet hva dere prater om, vær så snill og ikke svar. "Sett skjermens oppdaterings frekvens på maks". osv. Hjelper lite å gjøre det i windows, når feilen kommer når du starter spill. Derfor bruke program som powerstrip. Det er best å ha vsync PÅ og låse oppdaterings frekvensen med et program. Da vil det ikke være "tearing" i grafikken og bilde får bedre flyt. Endret 17. desember 2003 av fUsiOn Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Åh, dritt lei av alle de "forbaXXX" CS trådene, 100fps eller 60, i don't care. Spill noe annet.. man kjøper ikke fx5900ultra for å spille CS. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Herregud. Offer driver dere og whiner over at dere ikke får 100fps i cs. Er det ingen som skjønner at FX5900 ikke ble produsert for at folk skal få 100fps i cs. Så runnen til at det ikke får det er at Cs er basert på en eldre versjon av directX. Nye kort yter kun bra på nye spill som er basert på DX 8, DX9. Eks. Et Geforce 2 ville knust ATI radeon, Fx 5900 osv. i 3dmark 2000. Fordi at Geforce 2 er optimalisert til det. Konklusjon. Gamle skjermkort yter bedre på cs fordi de er optimalisert til det! La alle CS-fjortisser høre hans ord, for disse ord er vise! Tull, tull og atter tull. Du aner ikke hva du snakker om, så du burde heller teste det før du kommer med slike uttaleleser. Skjermkort er bakoverkompitabelt. Mitt GF2Ultra gruser IKKE mitt Radeon 9700pro i CS, og slik er det bare. Alle med nye skjermkort får 100fps i CS uten problemer hvis de bare visste at XP og Win 2000 har den feilen med oppdaterings frekvensen. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Åh, dritt lei av alle de "forbaXXX" CS trådene, 100fps eller 60, i don't care. Spill noe annet.. man kjøper ikke fx5900ultra for å spille CS. "Litt" lei? Jupp, samme her. Selv spiller jeg mye CS, men jeg kjøpte ikke mitt 9700 Pro for å bare spille det, spiller jo andre spill og. Dere som IKKE får 100fps i CS, ta et lite søk i forumet, det er omtrent 1000 tråder om dette fra før av. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Hvis du laster ned den nyeste driveren til nVIDIA, så følger det med en hertz fix. Hvis du setter den oppløsningen som du bruker i cs til 100hz, så kan du ha 100fps i CS med v-sync på. JEG syntes det er MYE bedere enn når du har v-sync av. Men det skal funke å ha 100fps hvis du har v-sync av, men du får bare 60 for det om ? Du skal ha stabilt 100fps med det skjermkortet der..! Endret 17. desember 2003 av s0ppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Prøv denne linken og se hvor mye det hjelper deg. Har hjulpet mange med akkurat det samme problemet. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Man kan ha det beste skjærmkorte på markede menne ikkje få 100 fps på cs. Viss du spiller berre cs så sett i eit geforce 2 mx det holder. eller det gamlekortet ditt. Men viss du skal spille nye spill så hold deg til msi kortet ditt... Poenge mitt er at cs trenger man ikkje godt grafikk kort.... ikkje ati rage 128 det holder ikkje,,,,, Du undervurderer CS. Du kan bare glemme å kjøre 100fps konstant med et GF2 MX XXX i 1.5 og 1.6. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg vet CS er dårlig altså, men det må gå an å komme med litt mer seriøse svar fordi, han poster tross alt for å få hjelp, ikke for å få svar som "slutt og spill cs" og "60fps må vel holde".... Trådstarter: eneste tips jeg kan gi er vel de som er gitt før... nye drivere, evt. formatering, sjekk at du kjører directx og ikke openGL osv. Det er openGL du skal kjøre, ikke directX. Directx i CS=nono. Går tregt. Lenke til kommentar
xico Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 men altså... urk, gir opp dette snart. håpløst og forklare, ingen som skjønner uansett.. men setter man developer til 1 og skru opp fps_max til 200 så blir det ikke en dritt av forskjell.. 200fps er BARE ET TALL, ikke realitet. helt enig med xorc her... 200fps er bare et tall... for å få den virkelige fps'en så skriver dere "timerefresh" .... funka jaffal på 1.5 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 60fps i cs er nekt 90 er laveste jeg hadde godtatt man merker stor forskjell på 90-100 om man har spilt aktivt siden minst 1.5 en liten fps drop fra 100 er noe jeg legger merke til i som cs Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Av interesse, hvordan klarer du å legge merke til det? Når jeg spiller Quake kan jeg ikke si at forskjellen mellom 80 og 100 fps er gigantisk akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå