Gå til innhold

100Fps med Msi fx5900Ultra i cs?

smoke

Anbefalte innlegg

Slitter med og får 100Fps i Cs 1,6. Har 100fps i mange andre spill, men får det ikke til i cs. Noen som har peil på hva jeg kan gjøre

Har skrevet Fps_max 100 i console.

Har også skrud av v_sync uten nytte

Endret av smoke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det så viktig at du har akkurat 100fps i cs da?

Cs er ikke akkurat revolusjonerende innen grafikk, så hvis du sitter med et FX5900 Ultra tror jeg ikke du ligger langt unna 100fps..

Men om du har 100 eller 80 fps tror jeg ikke du ser forskjell på..

God Jul

:xmas:

Endret av AssMan2003
Lenke til kommentar

vel, har du en skjerm som f.eks ikke takler mer enn 60Hz så bør du ikke skru av vsync og slikt. hold deg til 60fps, ikke prøv å tweak det noe mer.. da fucker du bare opp alt, og det blir vanskeligere og treffe osv.

100fps er bare ett nummer, ikke det du faktisk får.. vsync er ikke der for moro skyld liksom. sikkert teit forklart, men det er faktisk.. 60fps er forresten nok i massevis.. du trenger ikke noe særlig mer enn det. merker ikke akkurat veldig stor forskjell.

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Et GeForce FX5900 Ultra burde klare 300-400 FPS i CS 1.6, men det forutsetter at du har en god prosessor. Har du 2GHz eller mer (AMD XP eller Pentium 4), bør du lett greie 300 eller 400 FPS. Og til Jubi, som spurte om det var vits med mer enn 30 FPS i CS. Ja. Det er vits i med så mye FPS som mulig, fordi frameraten bestemmer hvor fort siktet trekker seg sammen. Dess fortere siktet trekker seg sammen, dess bedre vil skuddene treffe. En annen ting er at ved lav FPS (0-40, kanskje) vil man skyte treigere. En spray ved 200 FPS vil ta betydelig kortere tid enn ved 20 FPS. Derfor er FPS så ekstremt viktig i CS.

Lenke til kommentar

Jeg vet CS er dårlig altså, men det må gå an å komme med litt mer seriøse svar fordi, han poster tross alt for å få hjelp, ikke for å få svar som "slutt og spill cs" og "60fps må vel holde"....

Trådstarter: eneste tips jeg kan gi er vel de som er gitt før... nye drivere, evt. formatering, sjekk at du kjører directx og ikke openGL osv.

Lenke til kommentar

Der får du for å kjøpe nvidia kort^^ nei men seriøst det skal da klare 100 fps i cs.. :\

veit at du har evig mye stasj på pcn din osv.. har du antivirus? prøv å disable autoprotect mens du spiller og eventuelt reinstaler windows og alt som er legg, inn nyeste driver å se om du får fart på sakene

mvh din game klasse kammerat Alex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...