Keyboardspørsmålsigrid Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hei, jeg har null peiling på keyboard men vil prøve å spille på ett som ligger på kottet. Men jeg har ikke noen ledninger til det! Og da blir det tydligvis ikke lyd! Det er fire plasser der jeg kan putte inn ledning å der står det -MIDI OUT -MIC -EARPHONE -DC9 12V Hvilken ledning må jeg kjøpe? Takk for svar på forhånd? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Kunne du kanskje lagt ut et bilde av tastaturets koblinger? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) MIDI Out - Benyttes for signaler fra tangentene (og eventuelt andre knapper/slidere etc) som kan brukes til å styre andre lydenheter som støtter MIDI protokollen MIC - Mikrofoninngang. Avhenger av keyboard så mixes enten lyden med musikken og/eller lyden brukes i vocoder funksjonen eller lignende Earphone - Her plugger du hodetelefonene slik at du hører lyden fra keyboardet DC9 12V - Her plugger du inn strøm til keyboardet. Dersom du har mistet strømadapter er det viktig at du finner ut hvilke adapter som keyboardet trenger. Erstatningsadapter er mulig å oppdrive fra lokal musikksjappe og/eller ebay Du burde også hatt en line out eller lignende for å sende lyden fra keyboard til mixer. Men det kan hende dette er et leketøy uten denne muligheten. Endret 26. august 2018 av Illus Lenke til kommentar
Keyboardspørsmålsigrid Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Takk for svar??Jeg skal se hva jeg finner ut, dette er et ganske stort keyboard så det er nok ikke noe leketøy Lenke til kommentar
Keyboardspørsmålsigrid Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 Hvordan finner jeg ut hvilken adapter jeg trenger? :/ har null peiling haha Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Da må du poste merke og type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå