Kanal123 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hei! Jeg kjøpte en asus zenpad 3s 10 z500m for ca 7-8 mnd siden, jeg har brukt denne svært lite ettersom jeg egnt ikke føler jeg har så mye bruk for den, hadde vært mer iddeeelt for meg å ha en notebook eller noe lignende! Jeg kjøpte denne for 4000 kr. Har dere noe tips til pris jeg kan selge denne for når jeg kanskje har bare brukt denne 5-10 ganger? Null riper, ser helt ny ut, og det følger med original etui som kosta 500 kr. Vurderer evnt å bytte den med en brukt macbook elns Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Først må du tenke på hva som er vanlig pris, i tilfelle du betalte litt overpris eller prisen som er litt høy den første tiden etter lansering. Mange innser ikke at varen man selger kan ha falt kraftig i pris. Lite eller ingen bruk er desverre vanskelig å forholde seg til som kjøper. Kvittering og resterende garantitid er jo verdt litt på salgspris. Lykke til. Endret 26. august 2018 av plankeby Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&q=asus%20zenpad%203s%20 Ser ut som en del selger slike til rundt 2000 kr. 3000 kr er kanskje litt dyrt? Irriter meg litt over det er kun ipad som er alternativet, syns ikke slik er særlig bra xiomi m5 er jo raskere en slik. Endret 28. august 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå