larstoreh Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Jeg var så lur å formatere 2 stk. minnekort. Et på 64 mb og et på 16 mb.Etter at jeg hadde gjort det ville ikke kameraet mitt lese korta. Det er et Fujifilm 2800z kamera. Så tenkte jeg at jeg skulle opprette nye kataloger på korta, sida de hadde blitt formatert. Jeg husker at første katalogen var "DCIM" . Så tok jeg 16mb kortet (Et orginalt fujifilm kort) og lagde en katalog som hette DCIM. Da virket det kortet igjen! Men når jeg gjort det samme med 64mb (Et kort som det ikke står leverandør på, bare at det er fra korea..pluss noen tall og bokstaver) så virka ikke det. Jeg laga en katalog som hette "DCIM" der også, men det virka ikke...... Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Det er sånne xd-smartmedia cards........ mvh Morten Lenke til kommentar
AAnders Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er det formatering i kamera som er problemet eller?.. Anders Lenke til kommentar
larstoreh Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Formatering i kamera ? Nei, jeg har bare formatert kortene via pc. Lenke til kommentar
AAnders Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Såvidt jeg vet kan alle kamera slette/formatere kortene. Prøv å benytt deg av denne funksjonen i kamera. Kanskje dette fungerer? Anders Lenke til kommentar
larstoreh Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 kameraet nekter å lese kortet det står "!card not initialized" Helt utrolig rart! Lenke til kommentar
larstoreh Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ******, TUSEN TAKK! Jeg formaterte minnebrikken VIA kameraet.. Fant det endelig på menyen..... Da fungerte det.... ahh. tuuuuuuuuuuuusen takk! Lenke til kommentar
AAnders Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bare koselig Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå