Avocado1234 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Noen som har erfaring eller kunnskap om hva dette kan være? Er en 2015 modell. Lokket låser seg jo vanligvis opp når man låser opp bilen. Nå står bilen i gården med ca 10km igjen på drivstoffet, og jeg får ikke fylt. Kontakter selvfølgelig forhandler i morgen, men skader ikke å spørre da jeg egentlig har bruk for bilen i dag:D Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hadde samme på en annen VAG bil, da byttet de låsemotoren. Hvis du tar av bagasjeromstrekket på innsiden skal det være en nødåpner der, men eksakt hvordan dette gjøres kan være vanskelig å si. Dersom du har fri utrykning fra f.eks NAF eller annen veihjelp kan du jo ringe de så stikker de innom. De vet mye slike ting og tar det på sparket. Lenke til kommentar
Avocado1234 Skrevet 26. august 2018 Forfatter Del Skrevet 26. august 2018 Hadde samme på en annen VAG bil, da byttet de låsemotoren. Hvis du tar av bagasjeromstrekket på innsiden skal det være en nødåpner der, men eksakt hvordan dette gjøres kan være vanskelig å si. Dersom du har fri utrykning fra f.eks NAF eller annen veihjelp kan du jo ringe de så stikker de innom. De vet mye slike ting og tar det på sparket. Tusen takk for svar! Skal prøve meg frem. Flott Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Det kan være beskrevet i manualen hvordan man åpner den fra bagasjerommet. Noe slik som å ta av et panel og dra i en kabel(?). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Mulig denne hjelper deg. https://www.briskoda.net/forums/topic/261040-emergency-fuel-flap-release/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå