hwknut Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg lurer på et program som man kan lage bilder med. Er paint shop pro et bra valg? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg lurer på et program som man kan lage bilder med.Er paint shop pro et bra valg? Hva slags bilder vil du lage? Maling, tegning etc, er det Painter som er best Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Paint shop pro er 'billigutgaven' av Adobe Photoshop. har brukt det svært lite så vet ikke om vruken av det så mye, bare vet at det skal være et tålig bra program til å lage/redigere bilder. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Paint shop pro er 'billigutgaven' av Adobe Photoshop. har brukt det svært lite så vet ikke om vruken av det så mye, bare vet at det skal være et tålig bra program til å lage/redigere bilder. Paint Shop Pro lages jo av Jasc Inc., mens Photoshop lages av Adobe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Paint Shop Pro lages jo av Jasc Inc., mens Photoshop lages av Adobe. åja? det viste jeg ikke du....... det jeg skulle frem til var at paint shop pro var et billig alternativ til photoshop... og du kan gjøre mye av det samme i pain shop pro som i photoshop....... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 og du kan gjøre mye av det samme i pain shop pro som i photoshop....... pain var det rette ordet ja. De to kan ikke sammenlignes på muligheter. Dog heller ikke pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå