Ænonym Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Sliter med å få lakken blank etter spraylakking med både farge og klarlakk. Har prøvd å polert forhånd og rubbet litt, men ble ikke noe særlig blankere... noen tips på hvordan få lakken blank? Er ganske forskjell på ny og gammel lakk, så er ikke noe fint.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Er det du selv som har lakket? Lenge siden? Håndrubbing er bortkastet tid, du får aldri den varmen du behøver. Kjøp en DA-maskin, puter i forskjellig grovhet, rubbing og polish. Lenke til kommentar
Ænonym Skrevet 25. august 2018 Forfatter Del Skrevet 25. august 2018 Lakket selv på torsdag. Er første gangen jeg prøver å lakke bil, var litt rust og tenkte at jeg kunne prøve selv før jeg sender bilen på verksted. Burde kanskje få tak i poleringsmaskin Lenke til kommentar
kiaceed2007 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Du har sikkert ikke spraya nok klarlakk og derfor ser den matt ut. Bilde hadde vært fint så vi kan se hvordan det ser ut. Men er typisk "nybegynnerfeil" og ha for lite klarlakk eller ha sprayboksen for langt unna karosseriet. Endret 27. august 2018 av kiaceed2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå