Athos2011 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg har en Compaq Presario CQ71 bærbar pc som jeg kjøpte i 2009. Den kan fortsatt brukes til noe. Men jeg har mistet passordet for å logge meg inn på den. Det er en administrator-konto, en vanlig brukerkonto og en gjestekonto. Jeg kommer inn på gjestekontoen , men ikke på de to andre.Det trengs ikke passord for å komme inn på gjeste-kontoen. Hvordan tilbakestiller jeg passordet på administratorkontoen og brukerkontoen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 25. august 2018 Forfatter Del Skrevet 25. august 2018 http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ Da har jeg kopiert filene på en USB stick. Hvordan går jeg da videre fram? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Velge at PC starter fra USB i BIOS. Sett inn USB-stick og start PC. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 25. august 2018 Forfatter Del Skrevet 25. august 2018 Velge at PC starter fra USB i BIOS. Sett inn USB-stick og start PC. Ok, vil pc'en starte som vanlig etter at jeg har gjort dette? Hva gjør jeg videre da? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 PC-en starte med programmet som skal slette passordet. Mener ikke å være fordomsfull, men spørsmålene tyder på at du kanskje ikke er kompetent til å bruke dette verktøyet... Her er en video som viser bruken: Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 1. Ta ut hardisken og koble den til data og begyn overfoering av viktige filer 2. Sett tilake hardisken og reinstaller windows 3. Problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå