AfterGlow Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Her er den første gameplay-traileren fra grøsserspillet Call of Cthulhu Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Hmm så veldig last gen ut. Elendig ansikts animasjoner, grafikk kvalitet fra noen år tilbake, forferdelig mye poppins. Men ser ut til og ha fått til setting/atmosfæren. Men de må få ordnet poppins før release eller så kan det det bli veldig ødeleggende for innlevelsen. Usikker på om det blir fullpris kjøp etter og ha sett denne demoen. Bilr sannsyneligvis og vente på 50% rabatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Stor fan av Cthulhu og har fulgt med på dette spillet i lang tid nå. Ser kanskje ikke like bra ut som dem større AAA spillene. Men mer en bra nok. Blir kjøp uansett dette for min del... : Lenke til kommentar
threeeyes Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Hmm så veldig last gen ut. Elendig ansikts animasjoner, grafikk kvalitet fra noen år tilbake, forferdelig mye poppins. Men ser ut til og ha fått til setting/atmosfæren. Takk for at du helte kaldt vann i blodet mitt. Jeg ble skikkelig gira, men du har rett, dette kunne vært bedre. Får håpe at det ordner seg. Fæn, jeg er virkelig gira på dette spillet, nå er det på tide med skikkelig skrekk som består av noe annet enn vanskapninger og blodsprut. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 https://www.adlibris.com/no/bok/the-necronomicon-9780575081567 Folk som kunne tenkt seg og lese H.P Lovecraft's historier. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 https://www.adlibris.com/no/bok/the-necronomicon-9780575081567 Folk som kunne tenkt seg og lese H.P Lovecraft's historier. Takk for tipset Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Det eldre Call of Cthulhu var virkelig creepy. Fikk aldri fullført det, men denne artikkelen gjorde at jeg så spillet ferdig på youtube. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Syns det så greit ut, men stemmeskuespillet virket balle. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Jeg er som regel riktignok mest opptatt av gameplay, men blir litt forbauset over at grafikken ikke er spesielt mye bedre enn på Dead Space (1) fra 2008 som jeg spiller for tiden. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Kan noen forklare hva slags "gameplay" det er snakk om? Jeg ser bare noe Quick Time-aktige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå