Gå til innhold

World of Warcraft lever ennå i beste velgående

Anbefalte innlegg

Flinkere folk og ledere i dev team som senere er sluttet. Annet fokus og mål med spillet etter at Activision kom på banen.

Dette var jo veldig lite spesifikt..

Hva var målet før, hva er målet nå? Hvilke utslag i gir det inne i spillet som gjør av kvaliteten på aktivitetene er lavere enn de var før i tida?

Da får du ordlegge deg litt annerledes, stor forskjell på:

"Dette er den beste ekspansjonen så langt"

og

"Dette er den ekspansjonen som har imponert mest i starten" 

Dette er jo praktisk talt den samme uttalelsen når den faller i starten av en ekspansjon. 
Endret av Vegard#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er bedre? End game er ikke bedre, kanskje delvis i TBC, men det var også før Activision. Grindet du det gamle PvP-systemet til høy rank og spilte du end game i en relativt god guild?

Grafikken, måten historien formidles på er mye bedre, du har mye mer valg i hvordan du ser ut så ikke alle springer rundt som clones. Questene er mye bedre, mye mindre mindless mob killing. Så leveling er mye kjekkere. Mye bedre med cross servers og dungeoun Finder, da jeg alltid kommer inn der jeg vil når jeg vil, eller får pvp i open world en del.

End game har jeg ikke testet enda, pvp kun i open world så langt, men virker smooth den.

Raidet i en av de største guildene på serveren, MC, BWL (og resterende raid ettervern dom de kom) osv. Tror vi var tredje best på alliance på serveren vår. Grindet PvP ja, men synes ikke grinding er spesielt kjekt, koste meg like mye på low rank som høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...