Smedsrud Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 <br data-mce-bogus="1">SNIKTITT: Battlefield V Å forsvare Rotterdam mot hevngjerrige allierte ga mersmak på Battlefield V Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Lurer på hvordan spillet kunne ha sett ut om de satte 1070, core i5 med noe hvassere klokkefrekvens og 8GB ram som minimum... Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Battlefield V slippes på bursdagen min. Er det et tegn? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Klodama skremmer meg bort. 6 Lenke til kommentar
NotMyJob Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 *Små lag innad i kompaniet. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Klodama skremmer meg bort. Så historisk korrekthet blir for skummelt for deg? Da bør du holde deg vekk fra skolen. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Første Battlefield på lenge jeg syntes har sett gjennomført bra ut. Spesielt det med Squads. 1 Lenke til kommentar
Mr_Oppedal Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Så lenge Dice/EA ikke satser mer på community,clans og serverleie etc er jeg skeptisk :/ 2 Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Spilte closed betaen. Var kjempe bra, mer realistisk enn tidligere. så her er det bare å glede seg. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg FB.934880505 Skrevet 25. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2018 Klodama skremmer meg bort. Så historisk korrekthet blir for skummelt for deg? Da bør du holde deg vekk fra skolen. Det er akkurat hva det ikke er, historisk korrekt. Dette er blitt tatt opp i av flere mer kjente på Youtube og kritikere at traileren rett og slett var dårlig pga lite historisk korrekthet. Det fantes så klart kvinner i WW2, men antallet var forsvinnnede lite ifht menn. Samtidig, tror du liksom en kvinne med en manglende arm ville vært med i krigen? Den første traileren alene har gjort meg skeptisk til spillet. 10 Lenke til kommentar
kroole Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Kompani innad et lag? Er dette direkte oversettelse fra spillet, eller noe skribenten finner på selv? Flere lag danner en tropp, som igjen danner et kompani, som igjen danner en bataljon, som danner regiment, som danner armé. Det er bare én måte å sette sammen ei matryoshka-dokke på. 1 Lenke til kommentar
Pete N Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Dette spillet er muligens realistisk grafisk sett, men et historisk krigspill skal bestå av mer enn bare så. Det eneste man hører i bakgrunnen er kvinner som skriker og har proteser. Dette er absurd og svært lite realistisk med tanke på det ekstremt lave antall kvinner som deltok i forhold til menn. Skal EA redeeme seg selv etter å ha bæsjet på fanbasen gang etter gang må de ta seg sammen og holde deg unna PC og slutte å opptre som sosial-kriger. En av flere grunner til at forhåndsbestilling har vært mildt sakt svakt 5 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Rart å spørre om dette i Battlefield, men jeg har en følelse av at multiplayer blir for mye mas for min del da vel B ikke har noen skalering etter ranking eller lignende... Er det noen replay value etter single player kampanjen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Noen skulle ha laget en skikkelig single player utgave av et sånt spill Lenke til kommentar
12g Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Finnes det fortsatt folk som kjøper EA spill? Ikke kjøp EA! Det finnes mange bedre alternativer. 1 Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Lover bra dette, gleder meg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Finnes det fortsatt folk som kjøper EA spill? Ikke kjøp EA! Det finnes mange bedre alternativer. Er du morsom? Det finnes ingen reelle alternativer til Battlefield. Vil du ha Battlefield så er det kun hos DICE/EA du får den opplevelsen. Noen små utviklere prøver jo å lage noen kloner, men det blir aldri like bra. Vil du ha Fotball-spill så har du kun hatt FIFA og PES de siste ti årene, men FIFA har vært det beste valget i stort sett alle år. Endret 25. august 2018 av Comma Chameleon 8 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Lurer på hvordan spillet kunne ha sett ut om de satte 1070, core i5 med noe hvassere klokkefrekvens og 8GB ram som minimum... Helt likt. Battlefield er et godt eksempel på at man kan få ting til å se bra ut selv på relativt svake systemer og fantastisk på kraftige systemer. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Rart å spørre om dette i Battlefield, men jeg har en følelse av at multiplayer blir for mye mas for min del da vel B ikke har noen skalering etter ranking eller lignende... Er det noen replay value etter single player kampanjen? Kosmetisk, man får muligheten til å customize karakteren sin nå, noe annet hadde vært ubalansert uansett. Får diverse skins, outfits osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå