ano11 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Er det noen som vet om utdanninger innenfor mat? Jeg er veldig interessert i mat og har et talent når det gjelder å gjenkjenne smaker. Men jeg vet ikke om noen yrker eller utdanninger som kan få meg en jobb relatert til dette :??. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 I dei fleste virksomheiter som produserer mat har smaksprøver som ein del av kvalitetskontrollen. Jo meir rafinert mat som blir produsert, jo viktigare er det å ha personar som kan oppdage små smaksendringar i produktet. Særlig i mat som skal modnast, deriblant ost og alkohol vil du kunne være ein ressurs i kvalitetskontrollen. Beste måten å utdanne deg på er nok å ha kokkeutdanning som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Næringsmiddelteknolog kan høres ut som noe for deg. Da jobber du med utvikling av mat og næringsmidler. Dog i mer industriell skala enn en kokk. Endret 25. august 2018 av Nedward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå