Absoluten Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Hei, har en Wrangler 2012 2.8 L Unlimited som trenger trenger service og EU kontroll. Gått 93.000 km. Svært travel arbeidshverdag og ikke alt for mye erfaring rundt dette så rekker ut hånden for litt råd. Noen som kan gi tips for hvor det er lønner seg å ta service på denne i Trondheimsområdet? Fikk pristilbud fra RSA (første bildet) her og Mekonomen (andre bildet) som skiller 4000 kr. Noen andre steder som jeg burde sjekke ut? Er disse i prinsippet det samme eller er det mer som gjøres på RSA sin som også forsvarer en høyere pris? Virker som om håndbrekket glipper litt. Ser at det tidligere er skrevet i forbindelse med en faktura som fulgte med bilen da jeg kjøpte den at de ikke fikk strammet det da det var elektrisk håndbrekk. Tanker rundt dette?Alle innspill mottas med takk! Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 RSA skifter diff olje foran og bak, og dieselfilter utover hva Mekonomen gjør på pristilbudene. Jeg vet ikke intervalet for diff olje på denne bilen, men det gjør sikkert RSA som selger Jeep. Diff olja og dieselfilteret koster jo ca 2.300kr inkl mva hos RSA, så det forklarer den høyere prisen. I tillegg skal de selvsagt ha betalt for arbeidet. Da er ikke tilbudene så forskjellig. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Legg det ut på Mittanbud.no - jeg fikk fikset en del for PKK på en bil billig via den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå