Spillredaksjonen Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Sett opp drømmelaget og få poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner.E-SPORT: Nå kan du spille fantasy i Telenorligaen Lenke til kommentar
Britney Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 league of legends jatakk 1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 league of legends jatakk Vi planlegger å få på plass både statistikk og fantasy/dreamteam i LoL 1 Lenke til kommentar
Fossum10 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Fiks så e kan picke DM-kongen NiTo takk Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Som det står i saken vil vi først måle interessen i CSGO før vi legger inn ressurser for å utvide til andre titler ☺ Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Fiks så e kan picke DM-kongen NiTo takk Nå er han inne Lenke til kommentar
Nils Hagen Bøe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 får spillerene kunn poeng for awp frags vis de er i awp posisjonen? vis det er tilfelle burdet det definitivt stått noe om det. Lenke til kommentar
Nils Hagen Bøe Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 det virker som at poeng systemet er ganske bugga tbh Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 det virker som at poeng systemet er ganske bugga tbh Hei Vi kjørte gjennom og korrigerte en del scores rett etter at kampene ble ferdige. Mener du fremdeles at det er bugs der? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 får spillerene kunn poeng for awp frags vis de er i awp posisjonen? vis det er tilfelle burdet det definitivt stått noe om det. Det stemmer. Vi skal få på litt mer informasjon om hva som gir poeng. Lenke til kommentar
Nils Hagen Bøe Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 det virker som at poeng systemet er ganske bugga tbh Hei Vi kjørte gjennom og korrigerte en del scores rett etter at kampene ble ferdige. Mener du fremdeles at det er bugs der? f.eks. jeg hadde creeping som min igl. han hadde en rundeforskjell på 16 men fikk kun 8 poeng for det? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 f.eks. jeg hadde creeping som min igl. han hadde en rundeforskjell på 16 men fikk kun 8 poeng for det? Det stemmer. Det meste som deles ut av poeng for én bestemt ting er 10 poeng, så 8 poeng er noe av det høyeste du kan få. Slik er scoren for ingame leaders: 20+ rundeforskjell: 10p 15+ rundeforskjell: 8p 10+ rundeforskjell: 5p 5+ rundeforskjell: 3p Negativ rundeforskjell: -1p Lenke til kommentar
-iMPERATOR- Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 "Hvilke premier du kan være med å kjempe om vil bli annonsert i løpet av sesongen." Hva er premiene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå