Complexity Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Stemmer, sveip opp for å gå hjem, opp og hold for å bytte mellom apps. DIGG. Ja det har alle Android telefoner i dag, men Miui har tatt det ett steg lenger så du kan sveipe fra siden midt på skjermen for å gå tilbake. Der man gjerne har tommelen når man holder telefonen. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kom en ny oppdatering i dag.Virker som om problemet jeg hadde med nett tilkobling er fikset. Ellers merker jeg ingen forskjell. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Ja det har alle Android telefoner i dag, men Miui har tatt det ett steg lenger så du kan sveipe fra siden midt på skjermen for å gå tilbake. Der man gjerne har tommelen når man holder telefonen. Btw. @Complexity, du som er ekspert på Xiaomi om her . Hva ville du valgt av Pocophone og MI8? Virker jo egentlig som at sistnevnte er best, men det er Pocophone som får all heder og ære. PS: Regner egentlig med at svaret ditt er Mi A2 ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 (endret) Btw. @Complexity, du som er ekspert på Xiaomi om her . Hva ville du valgt av Pocophone og MI8? Virker jo egentlig som at sistnevnte er best, men det er Pocophone som får all heder og ære. PS: Regner egentlig med at svaret ditt er Mi A2 Kjenner en med Mi 8 og den virker å være latterlig bra til prisen, så jeg kan annbefale den. Ingen erfaring med Pocophone, men den har større batteri og headphone jack, så om det er viktige krav så er det en god kandidat. Er selv ikke noe fan av de store avrundingene i hjørnene på skjermen, og det faktum at den ikke er amoled. Mi A2 er i en klasse under, så blir en annen type mobil det. Endret 15. oktober 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Takk for svar. Setter pris på hjelpen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 (endret) Batteritiden til pocophone er jo fantastisk da. Ellers er nok Mi 8 en bedre telefon på alle områder (minus headphone jack). Endret 15. oktober 2018 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Helt enig, batteritid utav en annen verden 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Fikk meg nytt SIM-kort nylig, og måtte derfor sette opp BankID på mobil på nytt. Men på denne telefonen virket ikke det. Trodde først det var noe problemer i banken min, så prøvde på nytt fra en PC en uke senere, men fremdeles problemer. Derfor prøvde jeg SIM-kortet i den gamle telefonen min og der fikk jeg satt opp BankID uten problemer ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Ingen problemer med bankid på to forskjellige pocophones her. Kjører stock miUI som fulgte med. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 BankID fungerer fint med min Poco, men jeg får bare ikke satt det opp. Så lenge det er satt opp på SIM-kortet vha. En annen telefon så fungerer det som det skal ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hvis noen sliter med oppgradering av android på xiomi: prøv xiaomitool by francoso tescari eneste som funger for mi5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Hvlken Xiaomitelefon skal man ha dersom man ønsker seg best mulig kamera? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Xiaomi Mi Mix 3. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Om man klarer seg med helt greit kamera så er Mi A2 og Redmi note 5 AI/note 6 PRO gode valg, etter min mening er disse like gode om ikke bedre enn pocophone og koster fra ca 2000,- Kamera er like bra/bedre enn de fleste telefoner opp mot 5000,- klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Om man klarer seg med helt greit kamera så er Mi A2 og Redmi note 5 AI/note 6 PRO gode valg, etter min mening er disse like gode om ikke bedre enn pocophone og koster fra ca 2000,- Kamera er like bra/bedre enn de fleste telefoner opp mot 5000,- klassen. Hva om man IKKE klarer seg med greit kamera? Men vil ha best mulig? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Hva om man IKKE klarer seg med greit kamera? Men vil ha best mulig? Da kjøper du ikke Xiaomi. Xiaomi Mi Mix 3 er telefonen fra Xiaomi med best kamera, etterfulgt av Xiaomi Mi 8. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Da kjøper du ikke Xiaomi. Xiaomi Mi Mix 3 er telefonen fra Xiaomi med best kamera, etterfulgt av Xiaomi Mi 8. Har ikke disse to nøyaktig samme kamera? Isåfall er det bare software som eventuelt gjør at Mix 3 er bedre, og den softwaren kommer sikkert til Mi 8 også. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Har ikke disse to nøyaktig samme kamera? Isåfall er det bare software som eventuelt gjør at Mix 3 er bedre, og den softwaren kommer sikkert til Mi 8 også. Det stemmer at hardware er den samme. Om software noengang blir lik er imidlertid ikke sikkert, så pr i dag har Mix 3 det beste kameraet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Det stemmer at hardware er den samme. Om software noengang blir lik er imidlertid ikke sikkert, så pr i dag har Mix 3 det beste kameraet. Lov å håpe iallefall. Nå som Pie har kommet til Mi 8 (i developer versionene iallefall) så får man sikkert installert Pixel 3 sin kamerasoftware. Den er helt fanstastisk på min Oneplus 6T iallefall. Overlegen den orginale på mørke biler. Endret 29. november 2018 av Complexity Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Fikk meg nytt SIM-kort nylig, og måtte derfor sette opp BankID på mobil på nytt. Men på denne telefonen virket ikke det. Trodde først det var noe problemer i banken min, så prøvde på nytt fra en PC en uke senere, men fremdeles problemer. Derfor prøvde jeg SIM-kortet i den gamle telefonen min og der fikk jeg satt opp BankID uten problemer Opplever samme problemet, var på nippet til å kjøre factory reset her, men skal få aktivert sim'en i annen tlf. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå