borging1 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ser at Telia lokker med s9 med iconcx samt smartklokke (499,- for klokka) Dette er med svitsj avtalen. Er det noe å satse på dette? Må ha ny mobil uansett.. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 "Total tlf.pris 24 md. 8136,-" Lang bindingstid, men bytte telefonen etter et år høres ut som en god deal. Samme som SWAP fra telenor tenker jeg. Ønsker du 2 års binding eller tenker du det høres litt mye ut? (Evt hvis du bytter mobilen med en annen i Telia får du 2 nye års binding så jeg.) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 "Total tlf.pris 24 md. 8136,-" Lang bindingstid, men bytte telefonen etter et år høres ut som en god deal. Samme som SWAP fra telenor tenker jeg. Ønsker du 2 års binding eller tenker du det høres litt mye ut? (Evt hvis du bytter mobilen med en annen i Telia får du 2 nye års binding så jeg.) Med Swap/Svitsj er man ikke bundet til å ha abonnement hos operatøren utenom dagen du inngår avtalen og dagen du eventuelt bytter inn mobilen i en ny etter 1 år. Så det er bare å bruke en annen (billigere) operatør og kun betale ned på mobilen til Telia i tidsrommet avtalen løper. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ser at Telia lokker med s9 med iconcx samt smartklokke (499,- for klokka) Dette er med svitsj avtalen. Er det noe å satse på dette? Må ha ny mobil uansett.. Veldig god deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå